2008-11-20 01:18:44 文 * 靜 

一個月的改變......2

19-11-08

今日返工俾人掟咗去c&e派嘢= =

ok啦~尋晚因為佢愛人本來我都嬲嬲哋佢

但係都扮無嘢 點知反而係佢成晚冇覆我

今日send嘢嚟又話冇心機 唔開心嗰個應該係我囉好冇

之後一路都冇理佢 到收工佢打嚟

話我唔覆佢 佢攞錯假...==||又係我....

跟手瞓咗兩個鐘 太凍~瞓唔到> <

陣間又去接佢收工...其實 我唔好咩~?

我覺得我已經盡全力對佢好ga la~

2/11 講返吓啲公司嘢先 呢日係改制度嘅第一日

企到成條team仆街~仲係星期日 要追更...

話唔揾唔揾 都係又走咗去佢度 > <

話唔等唔等 都係等埋佢收工...

3/11 阿迪約我哋去睇戲...冇爆粗band友

就睇'雷霆喪星' 都ok啦~幾好笑嘅

佢都有試下拖我隻手 有一秒拍拖嘅感覺囉^^

其實我已經好開心...之後兩個人去飲嘢...

4/11 佢想去唱k 但係我要看舖

咁佢同阿迪去先~無聊之下sms問咗佢一啲我一直都想知嘅嘢

不過佢冇答 ... 看舖途中自己剪同染咗下個頭

又係咁啦 三個人 唉~最後佢仲要叫我車阿迪走

唔係唔想車佢 只係佢應該知我想車邊個格>"<

5/11 放假...兩點左右起身 打機 繼續剪埋個頭

看咗陣舖 佢又收兩點= =等囉...唔係點啫~

佢就答咗我我尋日問佢嘅嘢 但係唔到point囉

都好開心好surprise^^~ 之後返屋企hae陣先再出去...

問題開始不見了 sweet嘅開始~> <

仲有 佢做咗嗰度之後話太無聊 成日玩魔術~咁都算氹我= ="

6/11 聽日返九點 因為佢收五點 唔想佢等咁耐>.<

之後收工都係坐吓啦 兩點之前就go home lu~

佢又唔記得帶鎖匙= =...

7/11 佢喺信息話今日係美食節

好開心~我覺得兩個人咁樣dating吓 好温馨^^~

雖然好似有啲悶親佢 但係都係唔錯嘅一晚

除咗佢仲係有提起佢...有啲...算啦~

8/11 星期六 富仔有返 成日同佢吹水

都係講我嗰啲 佢好似好有興趣咁= =

都好嘅 有人陪我傾吓計~

我話唔揾佢 但係都要看舖 佢就送開貨嚟呢頭揾我^^

雖然攰 最後都係有去揾佢收工...又四點幾...

開始好sweet咁啦 有時~^^但係 問題 可能依然存在

9/11 都係咁出去 不過係差唔多天光...~

10/11 又話想去唱k 又係我哋三個 有陰影嘛~

唔去!!最後我同佢去坐吓 佢都冇乜嘢~

之後去咗佢度 不過唔知佢做乜 突然...

搞到不歡而散咁~

11/11 佢炒咗車 不過冇事 嚇死我!!

收十一點 都係揾佢...

12/11 聽日放假 吹水話去大陸

其實去咗佢度...好似好衰咁 但係同佢一齊

咩都無所謂啦> <

13/11 唔係好記得去咗邊lu 第日返早

14/11 收工之後 今次真係出大陸啦~

不過按摩嗰間嘢執咗 迫住瞓hotel= =

15/11 星期六 收十二 再去等佢

去新華做嗰間k坐廳 飲嘢~再去一去雯雯度

>.<好攰 (阿cat生咗 sms去恭喜佢 但係佢覆到教訓我咁囉 希望係我想太多啦...)

16/11 又同富仔一個counter 佢又喺度八我啲嘢= =

之後一齊坐m7返去 我就去揾佢啦

又要追更 本來想見吓佢就走 都係等埋... = =

坐一陣囉 真係一陣咋~但係第日佢都遲大到= =

17/11 佢又話收工揾阿迪 我係唔鐘意

因為唔夠車 邊度都去唔到~

但係收工佢哋食緊飯囉 使走佢之後

佢話係人哋揾佢 唔關佢事 其實我一直都冇怪佢

仲驚唔俾佢揾阿迪佢會唔開心...

之後去咗坐 有toilet嗰個公園^^~

傾計...咩都講吓咁啦~都有回避吓某啲嘢嘅

都冇事 又係好sweet 好開心嘅一晚...

好似已經變咗一對咁...可能係咗好耐 只係我feel唔到啫> <

18/11 佢肯陪我看舖 好開心

但係中途走咗去陪阿迪打機

算~唔係好耐 都喺佢應承嘅時間之內

之後之潤同eric都嚟咗 佢哋有佢哋吹

我有我看舖咁啦= =好彩佢都有理吓我

點零走 車佢 最後因為家姐打嚟嘅一個電話

我又同佢有啲爭執...我都唔想ga> <~

點解你叫做同咗我一齊 都仲要認佢係你愛人?

我好冇信心 成日都覺得佢要同返你一齊

簡直輕而易舉 可能一日都唔使

可能只需要佢一句......

 

上一篇:一個月的改變...

下一篇:香港之旅

我要回應(本篇僅限會員/好友回應,請先登入)