2008-10-13 04:14:17 文 * 靜 

11-10-08...12-10-08...無言~

今日收十二點 佢都叫我揾佢

但係出到去...又好似唔知點咁

飲嘢囉純粹 真係無乜點講嘢

我問佢又唔應我又唔多出聲

淨係乜都話冇嘢冇嘢...

最後坐到兩點幾走

今日佢終於冇扭計嘞...'反而有啲唔慣= ='

咁就好乖咁返屋企打機

但係我部腦又...唉~冇晒嘢講

咁我都唔知佢打到幾點

不過我都成六點先瞓...>.<

咁照常返工 冇打俾佢 佢都冇揾我...

到收工就揾唔到佢lu 冇聽電話 冇覆信息

唯有當佢瞓咗啦~

可能晨早揾咗陣工再打機打到晏晝

食埋飯八九點先瞓呢

起唔到身係好正常嘅事

聽日再唔揾我先算啦...

其實講真 我都幾擔心ga

做乜又唔出聲 至少話俾我聽幾時瞓

或者send個信息俾我都好吖~唉!

咁算點喎...>"<

咁我就自己一個人去咗網吧

打咗個幾鐘已經好冇癮

so go home continue...

兩點打到四點啦 愛人先返~

都差唔多瞓啦 費事佢聽日瞓醒

揾我的話又聽唔到佢電話~

上一篇:10-10-08 想甚麼...

下一篇:持續嘅不安~

我要回應(本篇僅限會員/好友回應,請先登入)