2008-11-28 18:00:29 文 * 靜 

持續嘅不安~

28-11-08 今日係我悠長假期嘅第二日

已經覺得十分之咁蹝時間~點算=="

尋晚本來唔使看舖ga

事源係我放假 佢又請咗假

咁就出咗去...但係又要追溯返之前嗰晚......

19/11 去接咗佢收工之後

唔係好記得去咗邊度坐lu

可能都係佢屋企樓下掛~?!

我第日返七點佢話叫我起身

我驚佢攰話唔使~三點幾瞓zzz~

佢似乎又已經當冇事咁啦...

20/11 佢放假我收四點

揾咗佢之後 好似係...

出大陸 唔記得點搞 搞到八點倒先出到去

我哋喺關口等阿迪

因為其實我嗰一刻都仲係唔多想去ga

所以...加上佢哋又好似咩都唔識咁

好樣衰>.<~去到嗰間叫...新海利食飯

我又眼瞓 嗰度又煱 總之成個人都唔舒服

佢哋又喺度傾生意咁嘅款 又唔理我

唉~最後終於忍唔住

行去嗰間叫米蘭嘅骨場途中我就話想走

佢哋都唔知係真定係扮嘢

竟然留都唔留我 不過我知

如果我走 佢都會同我一齊嘅~

但係我唔想掃佢興啫==

又用咗一大筆錢lu

不過都幾特別 所有嘢之前都未試過...

食飯嗰度去過 但係未坐過入面

未去過嗰間骨場

未試過冇佢愛人嘅情況去過揼骨

...咁都ok嘅 算係咁啦

但係 冇下次="=!!

21/11 之後叫佢請埋今日假佢死都唔肯

咁算啦 唯有返home先

等佢啦~佢收工之後我哋去咗食嘢(潮館)

再去行八佰伴^^~

一個突如其來嘅電話...又係x愛人

佢仲係好緊張咁...又唔認>"<

我哋都想揾個安靜啲嘢地方坐吓

hae吓時間 但係個公園(八角亭旁邊)都係好多人...

最後喺阿迪嘅摧促之下

我哋去就比預期中早咗去之潤度

今晚佢哋打鞭爐...好飽> <"

so我淨飲 又係唔多理我咁

比之前好咗少少ga la

不過少到 唔留意真係唔覺囉~==

佢可能feel到 就扮曬買嘢咁叫咗我去佢度

陪我傾計 雖然我哋都冇乜嘢好講

但係兩個人嘅感覺好過一大班人

起碼唔會咁易無視咗我==

22/11(六) 佢返全日 我返早

我返去看舖...佢都有嚟揾我^^~

都係一樣啦 到咁上下去接佢收工...

唔知喺佢樓下傾乜 傾到四五點==

好似又係話同我冇可能嗰啲嘢

我真係好唔明 到咗呢個時候

發生咗咁多嘢 佢都仲要係咁諗

但係做出嚟嘅嘢又好茅盾喎~

返到去之後 我sms都同佢講咗好多

唔知佢點諗啦~唉~

23/11 唔記得lu~總之佢又係收兩點

我收早應該係返咗home先嘅...

好似係我收工去車咗佢返工先

佢今晚帶咗個吉他返去

之後係買嘢飲坐媽閣

佢玩吓吉他咁~

唔記得為乜 總之呢排就成日都唔多開心咁啦>.<

24/11 佢話想唱k

因為呢排唱親啲k都唔開心

同佢細佬之潤哋係咁

同阿迪又係咁 所以我都有啲抗拒

終於有去 佢話係佢細佬哋搞嘅

咁...是但啦~又係咁

又悶又冇k唱又冇酒飲==

係最後走咁啲人 我同佢細佬

同佢先有叫做玩吓唱吓~唉~

25/11(二) 佢又遲大到 呢幾日枕住都係

佢應承陪我看舖^^~

不過我收工返到去

佢話同阿迪打緊機 晏啲自己嚟...

咁佢哋有佢哋吹水咁啦

兩點左右走...==||

點知佢又無啦啦打嚟

本來會好開心嘅 佢打俾我

但係佢講啲嘢~真係令人好不安

都唔知佢想點 咩佢唔喺度我會點 ~唉

再係咁 我一定會有精神病==

26/11(三) 本來應該好開心嘅

第日放假 ...但係佢咁...真係唧都唔識笑==

佢又係收兩點 又係等囉 唔係點~

喺佢樓下同樓上坐咗陣

可能又係我唔啱啦

又係不歡而散~="=

(好似係我發咗少少脾氣話

佢叫我上去傾計但係上到去又瞓覺唔理我

而家諗返都係因為大家都未清楚嗰刻大家諗乜啫~)

27/11 佢請咗假...都好開心嘅

應該...但係......我仲因為大家嘅唔體諒同了解

唔係咁開心~佢又係好似冇事咁約我出去

我都唔想有咩事嘅 咁就去咗佢樓下

就打俾我話揸私家車...

其實已經冇乜嘢ga la

食吓嘢 周圍遊吓咁 因為佢細佬要用車

十點要送佢返工 而我...

婆婆打嚟叫我返去陪佢

正常傾好幾時會合返都冇乜問題嘅

但係都小拗撬咗一陣 佢話看完嚟接返我

點知...夜晚嗰更係家姐看

佢又話得一個人叫陪佢...我真係唔應該心軟> <

叫埋佢過嚟 開頭阿sam都喺度

佢哋兩個就好似無視我哋咁~

總之成晚都好奇怪...= ="

最後 阿sam走咗我又有啲悶同眼瞓

話想走 而佢同愛人又傾得如火如萘

我都可能唔知係wing wing哋

定係妒忌啦 揸架車兜咗幾轉...

都唔捨得走==.......好唔開心

其實 真係好驚佢哋舊情復熾

28/11(五) 好心死狀態......

到佢收工打嚟 我都係好敷衍

仲拖咗差唔多兩個鐘先出去

但係我一啲都唔覺得我衰喎 '心死係咁ga la'

出到去佢都冇乜點話我遲 只係

話我咁晏搞亂佢個plan 我依然係好冷淡

我諗佢都get到咩事啦 直到佢話跟返個plan去射公仔

我發覺我對住佢真係好失敗

一隻公仔 又俾佢冧返掂我...大家都好似冇事咁

同阿迪打完機又係我哋兩個去佢度坐

hae吓......咁啦 又到第日啦...

佢就連工都唔願返==

(06-12-08 續...)

29/11 咁喺佢度 到第日晏晝三點幾

我幫佢送湯俾愛人'個心又有啲...乸住乸住...'

但係算啦 話曬都係我家姐
大條道理嘅佢...

之後出咗大陸食嘢 行咗陣街

返到嚟再食埋m記 又約阿迪去返嗰度

要看舖呀今晚...
夾硬拉埋佢陪我
阿迪都過埋嚟 但係老媽子又用啲仆街語氣迫我看舖
看埋收工嗰part 咁我哋看到一點之前已經收咗
又去玩過 睇嚟大家都開始有啲上癮
小賭怡情啫~唔記得有冇飲嘢
四點幾返去...

30/11(日) 五點左右出嚟
同佢去食嘢 皇朝武二
今日開心返 因為佢nice咗
仲識講啲嘢氹我^^ 之後唔知去邊好
去上路坐咗陣 因為佢返八點
咁佢返工我就去幫佢買嘢
自己都有ga 佢話想買con(eye lens)
同染髮 買到九點幾又去打機
再到十二點倒去佢度hae 食少少嘢
因為聽日係我fing錢嘅大日子
同婆婆去觀光塔食buffet
加上我哋都要改造吓個look
所以喺我樓下傾陣計坐陣就走
都好開心嘅 雖然佢都唔係太識溝通
但係都傾咗好多嘢 都幾sweet ga^^~

1/12(一) 我三點幾先出去
算晏啦~因為我要搞返個車牌
再走嚟走去 返舖頭等佢收工
七點倒出發 婆婆好開心...^^
咁食嘢囉...其實都係一般般==
不過我哋三個幾温馨嘅

只係可能婆婆有啲唔慣有人服侍得咁周到啫

同埋係最後佢有啲唔識做
搞到有少許影響氣氛啫="=
送咗婆婆返去之後我哋又揾埋阿迪
又係去嗰度 開始有啲悶啦(我)
咁就去咗橋底停低飲嘢吹水
三個人 有咩吹咩啦...
好似四點左右 佢要去車佢細佬
佢哋仲去打機...又係賭博game囉==||
咁我就走先嘞......心情有啲落差

2/12(二) 佢又冇返工...
話朝早九點先瞓喎~
冇意見 仲要叫我快 自己又遲囉= =
六點幾出去 去武二食嘢 ok la 未食悶~
尋日舅父過咗嚟 所以唔使看舖^^
之後佢同咗我去佢哋尋晚發現嘅
低額賭場== 其實冇乜嘢嘅
都係可以磨時間 兩個鐘都係八十蚊啫
玩完又唔知去邊 我又唔想佢咁悶
唱k囉~ 咁又有地方去啦
fing埋今日錢先啦 放假嘛> <
不過佢俾 因為尋日俾咗一千佢keep
阿迪話唔過嚟 咁我哋兩個唱
又唔係話好悶嘅 少少啦
冇人哋我咪就可以close啲囉
唱完買嘢食去佢度 hae咗陣先走
都四點幾啦 要返工lu 聽日> <

我要回應(本篇僅限會員/好友回應,請先登入)