2008-09-24 06:51:27 文 * 靜 

風聲 雨聲 訴心聲

晏晝諗住練功練到咁上下
瞓返夠...點知
佢打嚟 已經 唔再好似之前咁開心lu
咁諗住練功順手同佢吹吓水
部腦窒到仆街 死完又死
冇晒心機 off啦 打風 冇計
瞓咗三個鐘 又揾佢on
佢愛人出咗去 我瞓之前
醒佢就返嘞 又大雨又漏水...
好慘> < 打機又係咁斷線
都有吹吓水嘅 不過...
真係忍佢唔到 so教佢開msn傾
好彩 都幾順利 不過已經四點幾
一路傾啲無謂嘢 同少少佢啲嘢
又係愛人囉 都ok嘅 唔係太攰
一傾就傾到天光...
都有啲開心嘅 雖然佢未必係為咗我開msn
但係可以咁同佢吹水 都幾開心
不過唔開心嘅係8點落8號風球
十點要返工lu 唔想呀> <
仲想同佢傾多陣
不過佢都攰啦 我就眠一眠啦
佢叫我放工打俾佢
咁 陣間先算lu 瞓吓先
又要踩到聽日啦我諗
因為我放假^^
好啦 佢有返精神就好嘞
第時都可以同佢msn傾計lu
好開心...~^^~
我要回應(本篇僅限會員/好友回應,請先登入)