2014-04-06 04:17:46燕仔

實習GO GO GO

好耐無試過敲打鍵盤既感覺,

以前番工都係坐係書枱對住電腦工作,

但依家環境完全唔同, 每日番工都好係體力勞動, 擠泡芙餡擠到手既關節都會梗左&痛,

番屋企會接觸下鍵盤都只係SEARCH下D野~

其實偶爾打下字寫下BLOG感覺也不錯~

係FAUCHON實習已經過左三個月,

一開始都唔係好慣, 而且經常做無聊事, 如CUT PATE D'AMANDE, 將BRIOCHE放入盒, 脫模等等,

係踏入三月開始接觸到更多新東東,

每次可以碰到新東西就好開心, 尤其最近仲有機會跟係同事隔離幫手整朱古力裝飾,

雖然一直跑腿又洗野, 但難得有咁既機會真係要好好珍惜~

之前會覺得咁無聊既實習生涯好難捱落去,

但依家一整個好期待每日有新挑戰, 間唔中可以碰到做下簡單既RECIPE~

係工場對面係一整排既商業大廈, 透明既玻璃可以望到入面既書枱, 文件櫃, 電腦等等,

以前既我就係咁樣既環境工作,

但現在我工作既地方係烤盤, 網架, 雪櫃, 冰庫, 一堆泡芙等小甜點,

原來堅持落去就發現自己真係鍾意呢個環境,

而辦公室暫時都唔想番去~

睇番以前既文章會發現自己真係好感性,

係巴黎既生活係實習既生活中, 開始鍛鍊到自己要理性D, 先可以堅強起黎,

先可以面對朝七晚七/八既工作,

很忙很累但很喜歡這種磨練~

仲有三個月, 要繼續努力GO GO GO!


上一篇:Finally

下一篇:Repos

Carol 2014-07-17 16:36:30

好羨慕你啊!!!
我也很不喜歡整天坐辦公室
剛剛看案件看到頭暈
以為是自己腦袋終於受不了發出警訊
定睛一看才發現是地震

不過
這種不見天日的生活我再撐兩個月就能"暫時解脫"
我申請研究所進修留職停薪終於讓長官同意通過了
9月中開始就要回到學生生活
真的好期待啊!
很希望回到校園這段期間能再回美國看看
或是申請獎學金到其他國家短期進修(但我老公那關最難過...)

你是再3個月就要回澳門嗎?
之後會再回法國嗎?