2010-05-29 20:33:11燕仔

我愛故我在

岩岩睇完桃子姐既新作品, 我愛故我在, 會對呢本書有興趣, 首先係佢既黑白封面, 接著係上季星光大道dudu曾經提及過,

愛情不嬲係我好鍾意睇既書既主題,

去台灣個陣就買左本黎睇~

本書其中一頁有寫到, 睇左會令人涕淚縱橫~坦白講, 真係有點誇張~

相反, 我睇到佢生bb既過程覺得好好笑~媽媽真係好偉大~

至於其他既愛情東東只能看作一個個簡短既故事,

筆觸之間未夠深入, 好似企係一旁睇戲咁~睇完就過, 無野留底~

又或者係我人生經歷未夠, 睇完故事只得一個"哦"字就可以next喇€

又或者係我感情既部分壞死左~

最近好少寫blog, 好耐無po過烘焙文, 其實最近一直係度重覆練習以前整過既野,

雖然好想試新野, but有點兒kick住左咁~

不過可以多d練習舊有既東西先可以打穩基礎~

有d太耐無整都唔記得之前係點既~

不過我享受整既每一個過程~

肥欣話我整到面容不悅, 好唔開心咁既樣~但其實我係太緊張同執著,

極度唔想整d難食野出黎難為自己難為人地~

最近既我經過多番思考+掙扎~~都係報左ift既西餅製作文憑課程, 為期一年半~

之後仲要面試先知入唔入到~

本來幾氣定神閒既我, 依家真係有點緊張~

話晒當年考過旅院不過考唔到(應該唔係好多人知道吧~if考到我可能做唔到台大人lu)

希望今次唔會有相同命運~

有時鐘意做一樣野, but if量大到好得人驚既時候, 可能真係會有嚇怕既感覺~

工作本來就一直無止境地重覆做著相同既事~

興趣變成工作, 不容易~

依家學緊法文實在覺得好折磨, 從未試過上堂上到唔知自己做緊乜,

都唔明老師講緊乜, 都唔未試過既, 可媲美當年既物理堂..........

一直很努力學習好多唔同既語言,

不過好似無一種可以強到好有自信周圍同人講~

為左個頭問左好多人~

最後都係無乜諗法~

上一篇:Dear John

下一篇:Catch

靚喵 2010-06-11 13:59:13

都係你喇~又唔幫手試味又唔分享下D卡路里~

IAN 2010-06-10 00:28:00

其實係咪少左我這個試味專家幫你~
所以冇心機呢~
我總覺得用心做出黎既野~不論點都唔會太差AR^O^~
但你要求高~我就幫唔到LA~HAHA~