2010-05-02 01:18:50燕仔

Dear John

 

唔知幾耐之前係台灣台度睇左少少呢套片既介紹,

大概知係講遠距離既愛情, 分隔兩地, 以書信聯絡, 之後點發展就唔知,

今日突然醒起又無野做check下, 原來土豆已經有得睇~

片頭我仲以為男主角會死, 佢以倒敍講番兩個人既相識相愛,

第一次遇見係一個海灘,

男仔會玩下滑浪咁型真係加分!

海岸令我諗起上年番去美國個陣去既newport beach, 好靚,

尤其係木架個度, 上年我地影左好多好相,

暑假又黎喇, no, 工作既人無暑假, 只能說summer is coming,

有些回憶又回來了~

男女主角相識相愛只有兩個禮拜,

外國人既進展比較快, 唔得閒曖昧太耐~跟住女主角番學, 男主角回軍營,

就開始long distance lu~~寫信好原始, 但依然好有用既聯絡方法,

我好鐘意收信既感覺, 真的很喜歡~

之後好命運弄人咁, 男主角要延長兵役, 無耐就兵變...........

唉~人生真係唔容易~

係咁轉折, 兜兜轉轉, 兩個人再相遇,

其實我都好surprise女主角嫁既人,

but人生太多變數, 無法掌控既事都太多,

最後個封信, 女主角提到好重要既"時間",

時間係我地買唔到, 而留唔住, 即使係幾開心幾難忘既時光, 終究都會過去~

Eventually it passed.

I will see you soon.

I will see you soon.

IAN 2010-06-10 00:22:07

><~~同感AR~~留唔住~
到最後~都已經唔知係真定假....
係自作多情定還是係兩情相悅~
唉~時間弄人~

echo 2010-05-03 17:16:02

hope to see you soon