2010-04-17 00:25:42燕仔

懶惰

四月份都仲未po過文章係新聞台,

因為真係好懶~

明明下定決心要為日本之旅寫番d遊記係新聞台,

但又太懶乜都無做~

都成兩個禮拜lu~

無po係度唔代表乜事都無發生過既~

感情既事一塌胡塗, 點解讀心理唔教人讀心術呢~

咁就唔使咁煩, 咩都估估下~

當無科學既理據支持下, 只好神化一點, 我相信直覺, 作為女生既直覺.

有d事原本以為可以輕鬆咁面對, 點知連講出口個刻都覺得好難,

He really took away something from me! 係實習醫生入面好cool既christina講過既,

也許真的有一塊不見了.

誰搶走了我的乳酪? (無聊)

同阿爸仲冷戰緊, 感覺好無奈,

我應該要認衰女, 但係自尊心唔俾我咁做~因為我傷害佢既同時, 佢都傷害左我~

父母同仔女很難有對等的關係,

我不懂得尊敬父母~

都係死政府工惹既禍~憎死佢~

為了京都之旅, 熊仔努力中~

仲有要寫下京都之旅既文章~

仲有要整下個頭,

仲有要整下點心上堂食,

仲有原來法文要測驗我仲未溫~

仲有我依家真係好眼訓~以上有點語無倫次~