2007-04-19 20:36:54燕仔

阿里山浩浩蕩蕩游山游水漁農物業溫泉k歌之旅

到依家先po呢篇南遊記,確實係遲左好多~
冇計喇~考試忙到嘔~
到今日先可以休息一下,係一下,就寫寫呢篇咁遊記~
學嘉權話齋,未出發,先興奮~

一行靚仔靚女一齊溜夜上車起行~
坐夜車坐左好耐哦~好彩中途有得唱k,仲一出就係馬德里不思議同怎麼辦~
正!訓下坐下訓下,其實訓得唔係咁好,
不過上山睇日出係值得既~
車上面望出去真係好黑好暗呀~真佩服司機可以轉黎轉去仲開到咁快~
去到山腳落車,超凍呀~~霧好大,視野模糊,
坐火車上山睇日出lu~
but.....等左好耐.....天都光晒.....
my god~今日係睇唔到既~算喇~~

食完早餐就不斷係阿里山入面行黎行去,行黎行去,
腳仔都軟lu~~仲有點興,要脫喇~外套姐~~
睇到好多好勁既神木,仲有d好詩情畫意既樹木~
真係影相都影到傻晒~
跟住又買買手信~食完午飯就去日月潭~
查實日月潭真係有d失望,真係睇下個潭咁~
唔打緊,影相為重~
食下行下睇下,開始期待該晚既重頭戲:浸溫泉~~
呵~~來到酒店,食個靚飯,大家就執拾好~
換好泳衣,戴住浴帽,向溫泉出發~

嘩~好舒服呀~一開始覺得有d熱,之後浸落去就ok~
仲係度享受下~wu~轉黎轉去,飄浮一下~
嘆~~爽~~soft~~kimochi~

其實全晚重點係裸湯~難得咁既機會,就裸一裸喇~
不過未裸過覺得好緊張~全程都好唔知點咁,
一切動作係極速中進行~
呵~~一切圍住浸浸感覺好soft~

夜晚去左男仔房個邊玩uno~原本玩得好地地,
點解隔離個邊玩啤牌輸左過黎玩我地架~
好卑鄙啊~不過我地呢邊都唔弱~
為左加強大家認真玩uno,我地有懲罰架~
玩玩下隔離衝過黎,我地第一時間係保護d牌~
原因係輸左既人要同志偉既腳十指緊扣,
呢個任務超艱巨~我地必須步步為營~
好彩輸既唔係我~~哈!!!!
第二日我地既重點係清境農場~
風景都挺不錯,不過往下望會有好多地雷,
需要非常小心~

好多羊哦~睇完綿羊show,大家稍為分開同羊羊合照~
羊~諗起阿sheep添~
拍照拍照拍不停,不過都係要趕趕路,行下睇下買下咁~
羊奶泡芙幾好味,仲買左羊奶餅,牛奶餅~
好開心呀~~
基於此遊有好多人認為我輸左俾導遊~
我要show番d quali先得~
裝可愛出擊~啾~>3<
nSbT 2007-04-20 20:59:36

喵燕,你最後個張相係贏左嫁!!
等我又po下花蓮遊既文先~~

rainian 2007-04-19 21:48:45

最後戈張有難頂到.............=.=