2005-05-30 00:21:22傻Q

一個怪怪的生日


再看 <魔幻廚房>, 看到傳佑 - 劉德華, 又想起阿銘. 傻傻的又哭起來. 無原因的哭起來, 也許覺得自己怎樣也比不上人, 總是做乜o野都無資格. 明明已經忘掉了 ..... 也許是一點後遺症.

5月18號, hae o左幾日, 無上堂. 夜晚去o左Elvis 度打邊爐, 8pm 去到得我o地3 個人兩個煲, 有d又未放工. 不過最後都齊晒人. Elvis 佢o地幫Allen 整車, 換油, 其他人去打mahjoh, 而我呢......... 走o左過anna 度煲糖水. 好凍呢 ~~~ 得6 °C. then willi, david 整完車陪我玩潛烏龜 , 教我play card game ( 好stupid 呢, 乜都唔識). 玩到好tired, 中場再開返個爐o黎打. David 俾Allen 迫佢留低玩, willi 係度係咁踩我借monica o個對pocca 公仔拖鞋 (willi 今日竟然有梳頭 ~ ).

5月19號, 同Anna 講起Danny o既事, 先覺得有問題 ~ Danny tue 收工無人俾o左個袋仔我話係我o既生日禮物, 我見個袋係pound jewelley o既, 我即時同佢講太貴重啦, 我唔收得. 佢話唔係d貴o野, 況且我唔收佢都用唔著........ 你估我答咩 ? "你可以拎去Refund ! " er....... 我講完都覺得無o野, 因為我好似幫佢solve o左個problem 咁. 直至事發兩日後我講件事俾anna 聽, 我先覺得有問題. 句o野真係幾hurt o下..... 後悔中. 不過無用啦, 講o左出o黎o既o野好似撥o左出去o既水, 收唔返.

5月21號, 同kissty & jess 傾 "玩" o既問題, jess 提出o左 "應該響young o既時候玩, 而唔係到 27, 28 yrs old". 2 gals ar on the supportive side, but for me ? humum ...... 我只係較響往自由o既生活, 而唔係鍾意玩. i hate somebody else control my life, control my every movements, actions ~ i reli hate that. Anyway, 一個感情空白o既人無o野可以發表. 可能佢o地講得都有道理, 落o下disco 都得o既, but i like to go pub more ~ 起碼聽到人講o野 ar; 3 gals (inc me) & 2 guys (willi & allen) work today, guys ar busy on home-delivery. When v were having gal talks, willi is the poorest one, who can only stay in bar-stand, hahaa ~

P.S. 好Nor.... 記錯o左Grace 生日, kakaa ~

21/05/05, Jess 提議放工去Pub, 不過後來太累了.... 而男生們又要睇波 ~ 哥去o左elvis 度打mahjoh. 我自己一條人返o左屋企訓. 有人開21st b-day party 呢 ~ 整到一地都係paper shit, 好dirty ya.

22/05/05, 一早去o左Boxhill 買o野俾我d同事們食, 自己去o左茶棧飲o野, then 返工again ~ 直到Willi 問我做乜個耳環有個5字....

Q: 因為我5月生日囉 ~

W: 啊 ! 咁幾多號 ?

Q: 22 號 .... (擺緊啤酒中...)

W: 啊 ........... ( 5秒後 ) 生日快樂啊 ~

Q: 多謝 ~ (不過Willi 之後唔係咁開心咁走開o左 , 怪怪的水瓶雙魚座 ).

Willi 問做乜唔叫David 幫我返工, 佢話咁我就可以去同朋友玩. huh ~ 講真... 我朋友都唔係話多, 而且佢o地都要返工, 去得邊 ? 我唔返工咪又係一個人hae 響屋企. Allen 話21st years old 應該要開party 喎 ...... ummm... 係咩 ?! 我真係重來都無開過B-day party. 最後Allen 去o左coles 買o左個Mud cake 俾我呢 ~ Anna, polly 同alvin 過o左o黎, 拎o左個響st. killa 買o既fruit cake 出o黎 !!! 好正ya ~ 跟住響度睇轟天炮2, haha ~~ Mel Gibson 個Look 同Leo o個個Grease Look 係一個餅印. Indeed, 大家會唔會覺得好奇點解我打親對白都係我同Willi 講o野 ? 因為 ........ 佢係我同David 返工o既Partner.

23/05/05, Elvis 借電腦try his DVD/CD-RW combo, 之後佢再返屋企try. 哥半個鐘後返o黎, 我以為佢一齊去食飯, 點知......... 佢又拎住個mobile 同人鬧交. 最後出到門口........ 點解Willi 響度o既 ??? 我問佢做乜o係度, 佢話路過 .... 重反問我做乜上佢車 !!! 趕我落車, 好衰啊 ~ ! yea ~ at last 去o左Boxhill then Willi 話要去eg cafe 買ice-cream take-away, 俾Elvis 同我迫o左一齊堂食 (我o地猛問佢係咪買俾女食).