2005-02-18 14:14:01尚未設定

10-13 / 2 / 05

今年的新年去左台灣旅行...
記下o個幾日去左邊度玩先~~
umum..

10號:

晨咁早起身出發往機場..
之後同阿六呎上左去搵阿鉅..keke~ 好串~~ 佢返工忙到爆時,我地好開心咁去旅行! kaka~

第一日一落機就去了六福村...哎~ 食飯的時候..阿nine舅父呢..睇緊地圖喎..之後阿領隊走埋黎問佢諗成點..? haha~ 之後佢好九唔答八地話.."四埸一號"..kaka~ 爆笑爆笑...! 佢成日都係咁...keke~
好, 食飽之後我就同六呎一支箭咁走o左去玩激流~ 呢..即係坐o係一個圓形的物體入面...o係條河上面..沖呀沖...沖唔沖....跟住就成身濕晒咁囉..
唉~ 初初阿六呎濕過我ga ma~ 點知最後係我最濕..因為佢件褸扇水~ 哼~ 我o個件就"索"水....!! 激死我~~~~!! 之後呢....佢阿爸呀...舅父見我地比人射到濕晒..佢地就三個人好興奮咁走去換銀仔...入錢射人o拿~~ 佢地不知玩得幾興奮呀..hahahahahaha~~~~ 搞笑~~~

我地玩完呢樣之後, 就搵埋kaka and 佢表姐一齊去玩海盜船o拿~~~
wawa~~~ 阿六呎好似癲左咁...一路玩一路食爆谷wo~~ 激死我~~
而kaka 呢..就越玩越興奮.....!! 癲晒~~~~~

之後之後...我同阿六呎去左玩跳樓機...本來係kaka 話想玩ga~ 但, 點知佢唔夠高...so~ 冇得玩!! 得返我同六呎.... wawa~~~ 好驚呀...上到去....見到全部都係山頂呀樹頂咁呀..咪話唔嚇人~~~ 之後呀...一聲都冇就跌左落去o拿~~ 嚇死我呀~~~~~ 幾驚呀!!!!

玩完呢度,就返左去渡假村了...
今晚我地落左去游水..keke~ 雖然上年好似都識識地...但,今次去到我係冇游過的~keke~ 淨係睇住阿六呎係咁游係咁游...wakakakakakkakaka~~~ 唔錯唔錯!!

11號:
第二日去左邊呢? 哎~ 好似上左九份...今次我又買左好好味的墨魚腸食呀..keke~
又食左滷肉飯呀..皮蛋豆腐呀...花支丸呀...雞呀...牛肉麵呀....勁多野食呀..
但, 落太大雨...又冇乜時間..搞到都未行晒就趕住走....!! "曬晒"~~~
之後去左邊, 我都唔係太記得了!!!

12號:
今日我地一行十人走左去淡水...又狂食野..kaka~ 嗅豆腐呀...勁好味....
之後仲有食咩呢? 炸蝦呀...炸丸呀....燒粟米呀....糖漿唔知乜呀....wawa~ 食左太多野...都唔太記得了!!!
之後我地就去左中山...wawa~ 今晚我地食得好豐富.....又係叫到成枱都係野食..我都唔太記得食過o的乜了...keke~~~ 總之就好味啦~ kaka~
食飽之後仲四個人走去supermarket 行行之返去...
仲買左一隻成隻手咁大的雞翼比kaka~ haha~~ 佢咁鐘意食雞翼~ 今次就"醒"隻巨型的比佢....yeah!

13號:
最後一日....
哎~ 今日去了採士多啤梨呀....woo~~~~

話咁快就去完4天的旅程~~
黎緊...我想去.......紐西蘭~~~ wakakakakakakakakakaka~~~
六呎呀六呎.....年尾呀..keke~~