2006-02-27 00:56:38jennie

屬於我的,"我愛你"

我也曾經與有你溫柔對不對...

不可否認的,這是裝不出來的...


然後那溫柔,是我現在最大的破口

因為,我一想到你的面容..

眼淚就會不自覺得掉...

你那很溫柔的樣子....




我也是會溶化的...






I wanted so much, I want you say I lvoe you to me...
I want you to tell me, u need me...
I want you to hug me and say...don't cry baby, I'll be with you...won't leave you alone.


這些,你都做了,but the one who is in ur arm are not me...




屬於我的,我愛你!!