2004-05-06 00:52:00kelly=^.^=

回顧

昨日是我考試日的開始。第一科就是dss policy and admin.,其實呢一科我一向都hei下hei下,所以望主D notes真係我又唔識佢,佢又唔識我……有點無奈!呢一科我只花了一日的時間去溫,所以我只夠時間溫左2課,然後我就係咁去喇,我係咪好勇呢?仲要係我地又遲到又去錯centre,到最後遲0左大約10分鐘呢!不過我好鎮定,一d 都無驚過,因為我覺得一定夠時間,而且我都未必識……算啦,塵歸塵,土歸土。哈哈。

諗番我week 13,不斷趕paper,當中真係好多謝家慧0既幫忙。好多謝佢比0左好多idea我,我諗呢d 咁professional 0既野,係你先比到我呢!^^其實呢份paper只佔40%,但係相反地我比exam更用心。(佔60%)我諗做好係向自己交代,我真係過唔到自己0個關,可以話我執著、認真掛!呢個一向係我的盲點。

另外,我今個星期五會in BU,係bba 黎0既,所以要著suit。咁我惟有去Mastina睇睇啦,嘩!一套suit都要成$520,貴!所以好多謝晶晶呀,你二話不說就借套suit比我,仲大老遠由北角囉比我,好開心有你呢個朋友,比我感覺好warm呀,多謝晒!^^如果唔係我就要買貴suit lu,而家剛剛夏季就係咁。嗯,我要加油努力呢!

之前我個電腦中0左virus,好幾天我都唔上得網,今日終於好番喇。^^唔知點解好多人都中0左呢隻virus,好似生物咁,電腦唔係只係電腦來的嗎?咁似人類世界0既?

我有3個week無番church lu,有D掛住大家。不過我今個week終於可以再番了,好開心,真係好開心呀!!^^

願神一直的提醒與引領。

我覺得寫日記就好似同神說話一樣,感覺好舒服!