2008-05-11 16:49:24凱凱

凱婷留給大家的第十二篇文章

Tuesday, January 22, 2008 5:34 PM


after two days of skiing.......
my day is the best!! last weekend we went to the ski trip for two days, that was my great pleasure to met other exchange students, and new faces.too bad the weather wasn’t coperate with us at all, it was freezing, snowing, windy and frosty.
it was my first time to experience what the real winter is.
according to the weather forecast, it was 5 below zero, plus the wind chill, it was 15 below zero, we still packed up and head to the mountain like a pack of fools.
but i have to say, it’s really really awsome!!!!!!!
at first, i wasn’t very enjoy for the ski lesson,
the coach basically just taught us how to use the equipment,
and how to ski of course, i think i wasn’t quiet get it,
that’s why i sat on my bottom a lot of times.
i chose ski, only because i thought that would be easy for me,
plus i’m sucked in sports, ya know. others took snow boards,
especially guys, the answer for that is thought that would be cool to snow board,be cool, attractive, like what they’ve seen in the movie.
that was......totally wrong; there is no doubt that snow boarding is harder than skiing, they sat on their bottoms for at least hundreds on times......
which hurts a lot. you can imagine how embarrassing they were,
it’s not very attractive for sure.
i felt like a retard when i go ski, there was at least 12 times that i sat on my bottom or crashed at the end of the mountain,
other girls who is in my group they still don’t know how to slow down or stop.
half of the time, we were just skiing at the beginner’s hill,
which is the lame people’s hill, and watching those kids skiing better than us.
that was until i met Auden.......
sorry, i’ll finish the story later, i gotta go to bed.......





星期二- 一月 22, 2008 5:34 下午(美國時間)


在滑雪的兩天之後.......
我的生活是好的!! 上禮拜我們去滑雪旅行兩天,
那是我遇見其他交換學生的美好回憶,和新面孔.
我們全部都認為天氣不好,它是極冷的,
下雪,刮風和結霜的.
它是第一次讓我體驗到什麼是冬天.
據天氣預報所說,
它是零下五度,外加迂迴的寒氣,它是到零下十五度,
我們仍然整理行李和戴帽子去山上像白癡.
但是我必須說,它真的是令人敬畏的!!!!!!!
首先,我不是非常享受這滑雪課程,
這個訓練基本上剛剛教我們如何去使用配備,
和當然有如何去滑雪,我想我不會安靜的去使用它,
為什麼我的屁股坐著在一些時間.
我選擇滑雪,只有因為我想那應該對我來說是簡單的,
加上我討厭運動, ya 知道.其他的人拿滑雪板,
尤其是朋友們,反應滑雪板是冷的,
冷,引人注意,像我們會注意什麼電影.
那......整個是錯誤的;
那滑雪板肯定是辛苦的在這滑雪,
它們屁股許多時間坐在許多雪的地方......
有一些疼痛.妳會想像她們表情有多為難,
它不是非常有吸引力的.
當我去滑雪,我喜歡延遲,
至少 我的屁股坐著或免費睡在山上過夜在課程結束,
在我的團體其他女孩她們不知道如何去慢下來或停止.
二分之一的時間,我們去初學者斜坡滑雪 ,
初學者斜坡上的小朋友看起來滑的比我們還好.
直到我遇到 Auden.......
抱歉,我之後將完成這故事,我想要去睡覺了.......