2005-05-04 19:00:32NBC家爾

教數

補post昨天post唔到上黎的:

下午收到電話,請我教數!真係估佢唔到!

一直當我如此全能的,大概也只有體藝。教中一至中三數學,三日。

明月老師後來打給我,說:拿!你鍾意教又得,齋俾練習佢地做又得——聽落好筍,但如果連續幾日都齋俾練習學生做,結果受害的其實都係我(D學生實作反!)。當然我prefer教少少野,跟住佢就話我知有mud未教。嘩!甚麼sine cosine tangent,好遙遠似的!幸好初中的數學根底不太差(否則我個數學老師唔會叫我代數掛!),不過沒書在手,唯有明天早上回到學校才備課。希望唔好俾學生問到我唔識計的數吧!!

然後晚上收到中文panel的電話想我回去代課,so sorry,如果早幾個鐘,我都會應承的。

明天竟然變身成數學老師,究竟還會有多少意想不到的事情要發生?

我好奇,也擔心。

----- ---- ----
今天:

進2D之前,在走廊,2B班有個之前俾我教過中文的學生見到我,他問: 搣匙,你教math屎?我點頭,然後他很疑惑的再問一次:math屎?
「係」我答。

今天有兩次,學生問的數我差D唔識計,我一邊想,學生就一邊o係度話:搣匙,你唔識計呀?!在這種情況下,我係一定唔可以唔識計的!於是,我很努力很努力很努力,用盡所有功力,哈!又俾我計到wor!我都覺得自己好勁!不過實在一額汗!

有無人會有興趣計下呢?呢條係其中一條我用了好些時間去solve的:

tan(90-θ)=1/√3 (拿,呢個係1 over開方3)
then [cos(90-θ) / cos θ] - tanθsin2(90-θ) = ? (注意,那個是sine square!二次方呢度打唔到!)

我都不知幾耐無計呢D數。今次教數反而讓我覺得:原來我D數唔差架bor!突然覺得,自己都幾有數學頭腦!哈哈!