2007-08-18 02:41:23M?ss/jUn

整蛋糕の旅






_______________o7.8.17_____________________




哈哈哈,今日过咗去money屋整蛋糕,
由于我迟起身,
3.点几先去到揾佢,










1.开始,陪佢去买果d.??粉[忘记了,好似叫抛打粉]
先糸去宏城,点知无,个服务员话,药房有.
跟住我地就行咗去药房
但糸药房都无,
接着, 我地跋山涉水去到百佳
竟然百佳都无!!
不是路噶,
洗唔洗咁难买呀,










后尾, money话,市场应该有,
朝住市场嘅方向行时..
佢话, 屋企果d.将就吓用喇
唔想行喇,
跟住. 我地就归money家拉














哟呵, 我糸超级期待的,
我都未整过蛋糕呢,
一定好好玩,
哈哈哈哈哈哈哈














去到. 我不断不断咁比money点
kao~. 原来全部都糸我做嘅!

m - 你话你学吖嘛,眯比晒你做囖~,嘻嘻 [阴毒的女人]













原来整蛋糕只有zi,奶油果到先好玩噶咋 [尚未做过]
做个底出离糸好辛苦噶!!!!!
特别糸打蛋
虽然有个打蛋机
但糸都好攰啊,
如果无打蛋机,
我怀疑我会炼出肌肉来











最关键果步, 糸要将d.蛋水打成浆糊咁,
一般半粒钟左右拉,
但糸唔知做乜鬼,
打极都打唔到浆糊出离.
明明步骤做啱晒,
点解会唔得嘅呢???????????
呜呜, 搞到我比money话,

m - 冯彦君,我恨你啊,点解我整就得,你整就唔得

b - 呜呜, 明明我地用埋同一台机噶

m - 因为罗果个人唔同


我kao, 死人钱颖莹!!
摆明就糸你出师不当拉!!
仲怪我!!










跟住, 佢就死咁打比佢条菜诉苦
好彩佢条菜仲有番d.仁义道德,
l - 算拉 ...... 算拉..... 算拉 [哈哈,劲无奈]











后尾, money又整多次,
每次要4.只鸡蛋,
今次整整蛋糕,竟然动用咗佢8.只鸡蛋
呵呵, 唔洗霖都知,
我不断不断咁比佢fuck,
哈哈哈哈哈哈哈哈哈
因为, 第2.次又糸失败咗啊
啊. 天啊, 好大打击啊,
第一次整蛋糕就衰咗,
不过, 都唔关我事嘛,
我只糸负责渣住个打蛋机糸到, 打打打打打,
摆明就糸佢d.材料有问题 . [money都糸咁讲噶!!.-_-!!]











最后, money将之前打好果d. [即唔糸关键步骤果d]
整落个帽到, 放入烘炉, 等待佢熟
嘻嘻嘻嘻嘻, 好兴奋啊,
饮住杯沙士, 糸到睇电视,
睇睇下, 我闻到d.好香嘅蛋糕味阿 [但money说很臭,佢妒忌!]
哈哈哈哈哈哈哈哈,
蛋糕, 我爱你阿
搞到我鬼死咁肚饿













等等等等, 终于食得拉!!
money唔肯食, 算, 我吃!!
虽然卖相不是咁好拉
但糸我觉得好正喔!!
出边好脆, 入边几松软 [哈哈,依句我讲咗N多次]

m - 入边唔糸软,糸唔熟!!!

b - 唔糸呀fa. 你眯吓我啊, 我仲要呤翻去孝敬我老豆老母噶

m - 你竟然罗d.咁嘅野孝敬你老豆老母, !!!

b - 唔.. 我觉得好好味啵


哈哈, 连money爸,都话味道唔错啊!
呵呵,
不过话时话, d.蛋糕会搞到好leng饱噶
食咗1.小个, 就饱死我!















后尾, money个蛋糕礼物, 比我搞弯咗
佢决定, 去江南西揾礼物!
[插句话,其实唔糸某女子,我地个蛋糕都可以搬上台噶,
真糸好讨厌果个,唔知糸米真糸靓到咁夸张嘅女人阿]









佢拉住我, 飞一般嘅速度糸江南西兜转,
头都晕埋,
都唔知买乜好,
1.糸样唔掂
1.糸贵得制
突然, money好聪明地霖起,J简,这间东东
对啊, J简d.野唔错的









入到去,[讲真,我都味入过,糸平时经过果阵觉得佢唔错]
um... d.精品真糸好掂啊
而且个老板好nice,阿
好好态度,
好好人啊,
我问佢,送咩比男仔好
佢就推荐咗N多款野比我地,
而且款款都好鬼正啊








at .last
money拣咗个好好玩,而且糸老板第一推介嘅东东
唔识形容,好似玩,印手掌咁样
样野都不少钱,
78. 包装加多2.蚊
money好奸诈咁要我出20
话. 糸因为我搞弯个蛋糕喔,
我cai, 我整咗2.个蛋糕
竟然值20!!!
镶金噶咩!!!!
我都味试过,比20一个唔识嘅人做礼物噶!!
感觉好似入咗贼船,
tmd














搞到我联想起呀fat以前又糸咁,
不过今次糸20啊!!!
算,
见糸money条菜,
哇fuck









事后, 我拿住2.个蛋糕归家了
翻到屋企, 老豆老母好兴奋咁睇我带咗d.乜翻离
1.打开, 竟然话卖相差
虽则, 糸差咗d.,
不过好味就得拉,fuck
加d.奶油纪lim,果2.旧野够见得人囖!!
忽忽~~
最劈leng,就糸
佢地竟然同money讲埋同1.句话
”似蛋挞多过似蛋糕”
fuck, 发唔起糸咁噶拉, 呜呜~~~











佢地食紧果阵, money飞咗个电话黎,
m - 点啊,你老豆老母觉得点啊

b - 佢地话, 好好好好好好好食喔!!! [聪明的家伙]

m - 糸啊!. 但糸我听到你呀妈糸隔离咦咦哦哦喔! [阴毒的女人]

m - 我同佢讲, 你呤住个蛋糕笑kk,咁走, 佢死咁糸到笑 [顶你个笑kk,阿. 好似入咗贼船仲好鬼开心嘅样子,天啊,我嘅形象阿]

佢仲话,梁生听完佢讲整蛋糕嘅全部经历后,
笑笑笑笑个不停,
m - 都唔明有咩咁好笑


无错,哇fuck, 好好笑咩,
1.日最衰money个笑kk,
啊啊啊啊啊啊,
星期日见到佢,
我惊佢忍唔住笑我啊,
痴线噶,
2.个都痴线噶













呼~~. 我嘅整蛋糕之旅结束鲁,
money话, 如果佢听日得闲嘅话,就会整,

m - 到时比你试吓我嘅手势 [自大嘅女人]

好, 我即管放长双眼睇你个蛋糕!!!!!
哼, 一定无我嘅咁好食!!
呵呵呵呵呵呵呵呵呵呵呵呵





不过说真的,
money条菜真糸好幸福啊
唔整唔觉,
其实佢真糸好幸福噶
你估整个蛋糕好easy噶,
好死攰噶!
又乏味
我甚至可以想象到money糸到整蛋糕嘅场面
1.个人糸到整整整整,
心入边正糸霖住要整个蛋糕比条仔,
哇. 如果我糸男嘅,
有条女咁样,
我会中意佢中意到痴线啊
依个,比起任何贵重嘅礼物都要贵重啊!!
唔整唔知,整蛋糕嘅辛苦!!
更何况糸, 一心一意为咗整比条仔呢














我糸到霖,
如果有一日
我亲手整个蛋糕比我条仔食,
会糸咩场面
哈哈哈哈哈哈,
到时,我一定会话,
就算唔好食都要话好食阿!!
一定要同我食晒佢!!
哈哈哈哈哈哈