2007-08-19 02:00:08M?ss/jUn

taday ,is 情人节[七夕] &&.money’s boyfriend’s birthd






__________________o7.8.19____________________



话咁快, 踏入12点了,
我由恐慌变到紧张,




哈哈, 唔好误会
我紧张,
糸紧张听日唱k
其实听日个聚会真糸几紧张噶!!
有4.级台风, 妈啊~~







money分分钟出唔到嚟,
要我去打救佢,
好紧张好紧张,
哇哈哈哈哈,










我霖, 过埋哩次,
应该糸开学前都无咩大型活动噶拉,
我要好好珍惜噢,
哈哈.
希望听日好玩拉,














糸到, 我祝mr.梁生日快乐~
虽则我同你不多熟,
不过学money话斋,
应该好快熟嘅~~











梁生.
我祝你,
生日快乐!
越黎越靓仔!
同中意噶人开开心心,幸幸福福!!