2007-07-25 19:02:39M?ss/jUn

Hongkong,之旅总结.




_________________o7.7.24__________________


呼呼, 香港嘅3.日之旅终于结束鲁.
今次, 可谓获益良多咯.




黎番个先苦后甜垃.
先讲5.好嘅野先
___________________________________





1.去到香港.
眞糸顶佢个肺阿
5.知糸咪人大咗
霖野深咗.
搞到依家. 我充满住爱国热情.
fuck~.






去到香港.
眞糸叼佢老母啊(特指某d.人)
眞糸5.叼5.德噶
竟然睇5.起国内人(我5.想打大陆.对呢个词5.糸好like.)








扑佢个街. 无国内人去香港消费
你食乜啊.住乜啊.
食屎啊.
洗hi.咁鄙视啊.







你老母hi.
大家都糸人.
香港同广州都糸少少5.同姐.
有d.野, 你香港亦未必够广州好啊!!









不过. 糸闹某d.香港人嘅同时.
我地好应该反省.(e.点我霖因为我大个咗识霖咗.三日黎.思前想后咗好多)
其实点解d.香港人睇5.起我地国内人
除咗某d.人格特别有问题之外.
仲有.. 糸因为我地自己做衰咗自己








如果5.糸咁多低素质嘅.
糸香港.冲红灯.丢垃圾.吐痰
5.遵守人地嘅规则.
甚至.去香港揾食嘅.
人地点会睇5.起你








1.个人5.衰. 人地糸5.会无拉拉鄙视你噶!!








我糸香港到. 见到d.人冲红灯. 眞糸觉得好可耻啊
你老母hi. 等多阵. 糸咪洗死噶.
我霖番起. 第1.次跟团黎香港果阵.
个导游话. 香港d.交通好好.
冲红灯嘅多数都糸国内人





哈. 眞糸好笑啊.
简直就糸耻辱啊
点解. d.国内人5.可以挣番淡气啊
我眞糸好想知啊.
香港d.车开德咁块
你冲. 5.惊车死噶.
5.惊车死. 都会比人叼死垃.
你老母hi.
我会糸远处叼7.瓜你噶!!!.
冲冲冲. 冲德你咁hi.过瘾





(tmd.去1.去个香港.搞到我依家狂爆粗)




香港d.交通眞糸不得不佩服啊
就连塞车啊. 都守规守矩
1.部部排好队.
5.会占线.
所以. 人地就算塞车啊.
都好快通番.
而且塞果阵. 都可以郁到车嘅
边似德广州.
塞1.塞. 都要上粒钟
d.车乱七八糟嘅.








香港d.绿化仲好好添
我霖. 依样都5.洗多讲垃.
糸人都知. 去果度1.丢亲垃圾
1.吐亲痰就要罚钱垃.
其实广州都可以噶.
点解5.整
咪就糸d.政府人员嘅漏洞咯.
如果佢地落力d.
加大巡逻
洗咁?
如果d.人素质好d.
洗咁?
洗比人睇5.起
眞糸越讲越气愤啊








如果5.糸自己做衰自己个名
人地会咁hi.样对你






番到黎广州.
望下d.马路
好令我讨厌
烂到1.fuck fuck嘅马路
乱到不得了嘅交通.
花基入边. 秃晒顶噶
d.草1. fuck fuck
仲夹杂住d.垃圾







糸马路两边.
种d.树
就以为有对广州嘅绿化作出贡献
我叼.
ed.简直就糸自我欺骗
眞糸为绿化嘅.
5.该. 做番d.野垃.
fuck 7








到到后尾我霖咗霖
其实. 广州都好攰噶.
佢要支撑好多野.
毕竟.
好多人进驻入离
多人黎. 压力就自然多.
要做好d.野
难度比其他地方都要大
有d.野
都5.可以全部责怪晒佢








依家. 唯一可以做嘅
就糸自己帮自己挣番淡气.
糸香港果阵.
老豆1.冲红灯.
我就闹7.佢噶喇
眞糸霖番都兴.




香港只要糸绿灯过德果阵.
根本就5.洗望车
有次. 我糸度发紧ou.逗
个老豆过紧.
叫我行.
咁我就行垃.
点知. 1.部车转紧弯
开德超快过紧黎.





你妈. 如果5.糸我行德块.
我都无命番广州垃.
本身我就5.中意望车噶喇.
糸香港洗hi.望噶.只要你糸遵守嘅话
仲要我果阵糸度发紧ou.逗
眞糸不得不扯火啊




”你妈,你冲红灯就咪hi.叫我过垃”



不过.条冚家产听5.到我讲.
我都费事再出声垃.
兴到我都5.想讲野垃






睇住佢冲红灯嘅身影
不得不感叹多次.
你妈hi.等多阵糸咪洗死噶.










今次. 眞糸学识好多啊
适者生存.
去到人地到.
就要守人地嘅规矩.
1.味怪人地嘅时候
5.该检讨.
究竟. 人地咁睇你.
糸点解.
_________________________________________






讲完d.衰野.
讲番d.好野先,
哈哈.







见番雯亿眞糸好鬼开心啊.
哈哈.
佢好鬼靓女啊~~~~~
头发又长又直喔.
只牙.好得意啊
把声.好正啊
眞糸好靓女.好得意啊





不过. 可能因为我地7.年无见嘅关系垃.(原来5.止3.年)
我地都好似5.糸好好意思
搞到倾咗好少计
天啊. 我都5.知搞乜鬼
突然间. 口ze.ze







不过5.洗惊,
下次我1.定5.会噶喇!!!!
我要块d.down.番个MSN落离
同佢联系下先得.






香港d.人打字眞糸好麻烦噶
要记住.咩健糸咩部首
好似手机咁..
搞到我要用英文
哈哈. 雯亿话其实佢都5.识
佢糸用手写噶.
呵呵
下边果篇野.(in hk)
就糸佢写噶喇






佢写完我先知.
眞糸啊.. 话鬼我糸傻婆
-_-!!. 因为果阵我坐紧糸佢隔离
________________________________________



雯亿个妹. cc.好鬼可爱啊
同佢玩. 玩到我都出晒汗.
佢个样. 同雯亿细个果阵.
简直成个饼印阿.
眞糸佩服我老豆.
可以同佢玩到咁巅~








玉阿姨. 同埋雯亿个dadi
都好nice.阿~
哈哈
________________________________________




仲有.. 表姨
同埋老豆d.表哥表姐.
都好nice.啊
尤其表姨啊.
脚痛都陪我地行咗咁耐.
仲要成日出钱喔.
希望佢个病块d.好番垃~
眞糸吓死人垃.



________________________________________




香港食野超级贵啊
表姨请我地食果餐
5.个人食个套餐咋嘛
就500几垃.
食碗面都要30.几~
眞糸高收入高消费啊






不过. 夜景眞糸so beautiful阿.
夜晚. 同老豆.老妈.表姨.1.齐去咗星光大道睇夜景
好多人都糸果度散步啊.
哇~~. 夜景超靓啊.
虽然日头好热.
但糸夜晚糸果度. 好凉爽阿.
d.海风好正.
夜晚. 行糸果度. 眞糸写意阿





今次去香港. 眞糸乜都试齐垃.
试过. 搭香港嘅巴士. (好快.不得不感叹司机d.技术好阿)
试过. 搭香港嘅船. (好大.仲要好耐下.因为个海超阔阿)
试过. 搭香港嘅的士. (跳标跳到我个心bo bo.跳)
试过. 行香港嘅天桥. (有电梯噶)
试过. 行香港嘅人行隧道. (超干净阿)
_______________________________________________________





后尾. 去咗旺角间sasa购物
哇~. 好有成就感啊.
虽然买得5.糸好多.
好多牌子都无.
但糸. 只近江竟然比我揾到啊
我揾咗好多间sasa.都无噶




佢仲专门有个日本专柜.
眞糸正到晕啊
有SANA嘅野啊
都5.贵添.
好掂啊.
买咗支SANA嘅乳液
网上都无噶.
网上嘅SANA德面膜咋.
呵呵
__________________________________________



不过. 遗憾嘅糸.
买5.到手信比老婆.同埋哥哥
哎. 我揾咗好耐都揾5.到啊
又无时间喔.
特别糸哥哥要嘅荷包啊.
眞糸好少见啊.
死拉..





应承咗佢做5.到
唉唉~~~
_____________________________________



呜呜. 5.讲住垃.
食飯. 睇大城小故事
哈哈. 终于可以睇垃.
果晚. 表姨同表姨丈都好好啊.
等完我睇先食飯.
呵呵.
香港之旅.完满ending.

上一篇:before my hk’s trip

下一篇:整蛋糕の旅

jie 2007-07-25 23:09:08

大城小故事
啥来滴!?