2007-07-22 00:13:28M?ss/jUn

before my hk’s trip






_________________o7.7.21____________________


哈哈. . 金日好开心啊..
好似前果几日嘅压力通通走晒..
本来. 霖到听日嘅hk.之旅
都5.会话好兴奋噶.
点知. 金日眞糸好开心啊.
虽然. 依家只手同埋条腰骨都好攰.
不过. 都糸值得噶!.~
哈哈.

_______________________________________


今日, 我1.上q. 就改资料拉.
眞糸改德好嘅姐.. 呵呵
我睇咗都糸到笑啊.
无计拉. 心情好啊.
因为. 糸我开机果阵.
忻海峰打电话黎.
话.money 同埋monkey都去唱kk.啊~





本来我霖住肤遣吓佢噶咋.
估5.到眞糸约到人噶喔.
太开心拉.
money可以玩到8.点添啊.
好yeah~.
1.讲到夜晚.
我就霖起果次唱kkk. 根主去小筑睇佢地督波嘅场面.
哟呵~. 超级好玩啊~







今次又可以玩到夜晚拉~.
好野啊. 前果排.挂住搞代理嘅野.
搞到我成日闭关糸屋企.
依家霖番起. 眞糸他妈的个浪费时间啊







嘻嘻. 5.知我糸咪变q态嘅呢~.
我好中意出夜街..
最好就通顶添.
哈哈哈哈哈.
_________________________________________________



上到q. 哥哥q.我耶~
同佢倾计.
眞糸tmd.个无敌开心阿~
哈哈.




我同佢讲. 话我去咗南武.
近佢屋企嘅果个南武.
佢开心到啊.
仲叫我多d.揾佢添.
我话.. 乜你5.糸你揾我先啱咩.
嘻嘻.. 佢就应承我.迟d.揾我出黎玩耶~
仲话. 会过黎南武接我放学添.






好啊好啊. 正如我同佢所讲.
佢黎到.. 我1.定光荣死拉~
哈哈. 个个都会羡慕我有个咁靓仔嘅哥哥.
哟呵~. 我果个超级好超级靓仔嘅哥哥哇~.
你块d. 黎南武揾我拉.
哇哈哈哈哈哈哈.
___________________________________________



根主. 1.日落离
同咗无数多个人开玩笑.
嘻嘻. 佢地好好玩啊.
哈哈. 好开心呢~
__________________________________________


而且.. 金日有好多客加我q.哇~
哈哈. 开心死拉~
有d.仲同我倾埋计添..
原来外省朋友都好好噶~~!!!






夜晚我仲创下记录添..
连续3.个人加我q. 都糸买衫噶.
哈哈哈哈. 后尾仲倾成咗1.单添 (其实.如无意外.倾成几单噶.不过果d.都要等我去完香港番黎先得.嘻嘻)
个女好豪啊. 1.次过买4.件衫
共193.添~
本来201.噶~ 不过我见.要收佢2.次邮费..
5.糸咁好. 就平d.比佢拉.
哈哈.眞糸好豪啊.
咁样.. 我就赚咗差价. 19.蚊拉




虽然. 睇上去都5.糸话好多.
不过. 糸我第1.桶金耶~
希望. 交易可以顺顺利利完成.
我嘅第1.桶金. 可以拥有到拉~
呵呵呵呵





糸到. 我希望. 卖小帆衫嘅果个老细..
5.糸1.个骗子..
仲有.. 风雨夕. 都5.糸1.个骗子.
希望佢地都5.糸拉~
咁样. 我就放心噶喇. 就可以顺利同好多人做交易噶喇.
哈哈. 所有野都落重注糸佢地身上拉.~
天啊~. 保佑我.. 佢地都5.糸骗子哇~!!!
______________________________________________________


哈哈. 啱啱粗算咗1.吓份清单嘅总数.
哇~. 呕血拉. 至少需要599~
天啊~. 本来以为老豆5.愿意
点知. 佢竟然觉得5.多喔~
呵呵~. 我爱你啊 . 老豆~~~
______________________________________________________





嘻嘻. 我要执野鲁~.
去到香港之后. 仲要买手信比lp.同埋哥哥哇~
你睇我对你几好哇~. 老婆.
我糸德买手信比你同哥哥咋~










果个. 超级傻嘅哥哥.
我叫佢发挥吓个脑嘅作用.
同我霖吓. 手信要乜.
佢竟然霖到依家先霖到.
哈哈. 下午-夜晚.
佢个脑亦未免转德太慢拉吧.
呵呵. 希望我可以揾到佢要嘅荷包拉.
5.糸. 应该糸. 无论如何都要揾到啊~
不过. 我好惊.我买咗番黎.
佢5.中意啊. 唔.. 我帮男嘅买野.
眼光都颇差的..
希望佢喜欢拉.
嘻嘻. 佢话. 只要糸我买噶都中意啊.
哈哈哈哈哈.
哥哥终于识霖拉~.
揾咗野做.
依家可能仲储钱养老婆添.
呵呵. 我更加中意咁样嘅哥哥哇~
_______________________________________________________



哟呵~. 听日去香港.
我5.舍得d.电视剧哇.
哈哈. 女人我最大拉.
哈林国民学校拉.
白色巨塔拉.
柯南拉.
大城小故事拉.
特别糸大城小故事啊.
琴晚出去食飯.
无睇到.
555555555.
翻到黎.. d.剧情都大转变拉.
可能. 果个阿政已经同咗南南1.齐拉
呜呜~. 次次ed.咁吸引嘅情侣剧.
我都睇5.到
希望上网睇到拉~~





仲有啊. 我好5.舍得屋企嘅1.齐啊
特别糸张床.同埋我d.可爱到极点嘅公仔哇~
无佢地.都5.知点训拉~~
去到香港. 又5.可以训an.觉拉
呜呜.
5.德. 听朝我要亲吻完我d.公仔先走~
呵呵~.
_______________________________________________



好期待块d.见到文忆阿.
3.年无见. 5.知佢変成点呢?!~
1.定好靓女拉.
呜~. 我自卑死拉
不过都好. 哈哈.
可以请教吓d.set头秘方.
呵呵.



佢细个就已经有兔仔牙噶喇.
依家1.定好得意.好靓女嘅姐.
哟呵~. 好想块d.见到佢.
同佢详谈啊.
仲有玉阿姨同埋叔叔..
仲有新成员. 文忆个妹哇`
________________________________________

好鲁. 要去执好d.野
准备训觉拉.
死拉.咁早训. 都5.知训5.训德着噶.
听日.5.11就要起身拉.
天啊.
番学都无咁早啊.
呵呵.



糸车到训拉.唯有
好啦, 最后. 祝我地3.个
香港之旅1.路顺风.
玩德开心d.哇~
嘻嘻
ajie 2007-07-24 23:02:00

呵呵
对啊.你对蛾几孬嘛
咔咔.!!

蛾也做成生意Lu~