2007-07-19 02:47:07M?ss/jUn

some days, some time





____________________o7.7.18_______________________



呼呼.. 好耐无写日记鲁.
ee.段时间.
发生咗好多事.
好似我人生转折点.




first. 就紧糸录取嘅野剌.
长就长气咗d.
不过都要讲多次..
5.中. 收到621
我啱好搭正621
眞糸另我又惊又喜..







我完全无霖到自己可以攀德上5.中
虽然. 糸考试之前.
対于个个睇死我入5.到嘅语言.
糸感到好不奋.







不过. 讲真啊.
我宁愿去南武阿.
包尾果个入去.
有咩意思呢..
咁辛苦...







结果.. 我都糸入咗南武.
哈哈. 因为排名5.够人地p.
比5.中pan.咗出黎.
嘻嘻..






而.fat 就入咗5.中鲁.
哎, 唯一遗憾就糸5.可以同佢1.间, 甚至同班
本来以为德噶嫲.
仲霖住. 军训都有个照应添.
呵呵.

___________________________________________________________




second. 5.知糸咪受到录取嘅影响.
我d.心情好嫲嫲.
因为. 我有好多好朋友都miss.咗佢地想去嘅学校..
哎.
尤其糸傻熙同埋彭文滔aaa.




点解好人就糸无好报????.
傻熙佢咁好.
点解连个42.都5.比佢?!~
不过. 我相信.
傻熙就算去到76.甚至更差更5.好嘅学校都好.
佢都会好比好比心机读书嘅!!
因为.. 佢嘅上进心无人能及啊.
哈哈. 如果5.糸受佢影响.
我霖. 我个621.都miss.咗剌.







彭文滔..
哎.. 泔高分.
竟然跌咗去西关培英.
搞到.同佢倾q.果阵.
都5.知讲咩好勒.





邹雅倩..
佢填咗择校. 都竟然仲差几分先去到.
哎~




低.
哎.. 去42.眞糸晒晒剌.
佢后半期眞糸好比心机噶.
点解~.






但愿.. 我所有miss.咗嘅好友.
上到高中都能继续努力. 5好自暴自弃剌!!!!
______________________________________________________






third. 自从搞咗个sohu.网店之后.
就日日霖住店嘅野.
自从搞咗个代理之后.
就日日霖住生意嘅野.
点解咁耐都无人show.??
个银行帐号点算??
邮费点算??
ee.样,果样.





尤其金日啊.
成日做糸部脑前边..
天啊. 腰骨都痛埋




搞到我日记又无时间写喔.
好多野. 都好似出晒我计划外.
听日嘅行街. 总糸形住5.够时间5.够时间
天啊. 我糸咪有咗抑郁症同埋焦虑症啊?.
我有压力啊!!!
_____________________________________________________



third. 我同2.个人闹翻剌.
2.个boy.闹番剌.



seo翰. 你d.态度眞糸好恶劣阿.
我自问. 我d.态度都5.差啊.
洗seo.咁讲野啊.
算拉. 1.个糸咁
2.个又糸咁.
有seo.野讲啊我.





xxx. 我自问. 以后同你都无计好倾剌.
你5.o爹5.吊嘅态度.
我好seo.憎啊!!!!
你嘅讲话5.算数
我都好seo.憎啊!!!





做5.到嘅野.
请你5.好随便答应


对于你. 我讲嘅野. 实在太多剌.
依家. 我5.想讲太多.
我管嘅野. 亦太多剌.
搞到. 成个傻seo.咁







其实. 如果5.糸味揾到.
我1.早就可以放低你剌.
我相信. 只要我揾到.
你. 我1.早就忘记德1.干2.净剌.




好希望. 块d.揾到
我5.想再比你牵制到.
_________________________________________________



fourth. 毕子峻佢..
我点都估5.到佢咁同我讲.
哎.. 金次我好有进步噶喇.
可以做到大家都5.尴尬
(另篇再谈)
____________________________________________________







fifth. 都糸压力问题.
成日觉得时间5.够
点算.
惊听日.5够时间
惊去hk.玩 5.够时间
明明好期待噶嫲..
点解会搞到咁噶.
哎.
5.写剌.
成篇日记都唉声叹气.
好薠啊~







睇黎. 我5.可以再长期待在屋企剌.
咁待法. 我好容易抑郁死噶.
出多d.街先得剌.
tmd. 出街糸消磨时间嘅最好方法.



上一篇:公布, 成绩,

下一篇:before my hk’s trip

jie 2007-07-24 23:04:07

怎么没提到蛾啊!??
蛾靠.!