2007-07-05 18:10:34M?ss/jUn

公布, 成绩,








________________o7.7.5_____________________




天啊~~ 神啊~~~ 主啊~~~~
多谢你地啊~~~~
非常非常多谢你地啊~~~~








尽管..
有咁多人高分过我.
但. 我都糸好开心阿~~
可以入到A.线
可以过到南武嘅录取分线.
我已经心足剌.
接下来嘅工作.
都糸留比高中继续奋斗吧.
哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈















~ God :
Thank you a lot!
I’m very happy because I took "A".
Though 621 isn’t 高分, I still happy.
可以入A线, 莪好满足~
Thanks God !!~








刚啱. 发现件痕有趣嘅事..
考号 ... 0105190621
总分 ... 621



哈哈.
考号嘅尾3.位数
竟然就糸我嘅总分.
哈哈哈哈哈哈哈













尚记得. 小学毕业嘅号.
都好似糸21
难道我今生. 同21.咁有缘??,
哈哈哈.












知道成绩后.
我対我噶学习. 我噶高中生活.
充满力量~











though. 个个同我讲.
高一要玩. 高二高三先努力.
但. 我高一要开始努力剌
哈哈.
我要抓紧eee.股气
发奋啊~~~~ 哈哈哈哈哈哈













高中. 我1.定要努力努力
中大. wait for me~~!!!!











哈哈. fatfat同我好有缘哦
我地. 应该5.糸同班就糸同校剌.
哈哈. 佢高我1.分
呵呵呵呵哈.












但. 我好想5.中收到.622阿
将我扔出来.
哈哈哈哈.







没办法剌.
fatfat. 想去5.中
我. 想去南武. (因为我5.中意咁meng水入去. 更5.中意咁大压力. 亦5.多中意5.中. )
哈哈哈哈.









听老豆讲. 5.中可能620阿~
5.好剌.
咁meng.水收我.
我5.要入啊~
我宁愿糸南武.
最最最最重要嘅原因糸.. 无发禁嫲.
哈哈.












金日. 电话. qqq. 忙个不停.
特别糸中午果阵啊.
成十几个人同时qqq. 我
忙死剌.
哈哈.







根主.. 知道成绩后.
打比. 老爸老妈.
姨妈又打过黎喔.
唔唔唔.. 姨妈.表哥好关心我哦.
哈哈~~. ths.







后来后来
fatfat. dog. 吖嫲都打过黎
哈哈. 聊到我电视都睇咗少少咋.
搞到我3.几先食飯.

哈哈哈哈











听到吖嫲开心嘅说话.
我觉得无比幸福.
无比喜悦.
我1.定要生性.
吖嫲.. 我1.定会考间好大学比你睇~
目标糸中大.
哈哈~~




我仲记德你话. 我考到高中有钱罗噶`




哈哈~








噢~`~. 够钟睇柯南鲁.
写住咁多先剌.
哈哈.
last. 1.句
thanks. God~~!
thanks. 寄予我厚望嘅所有亲人. 好友~~
thanks.!!!
jie 2007-07-05 23:34:23

体左甘耐
你篇野始终都无我.
难道我系你心里面.
真系无地位的吗??
难为我什么事都记住你先
.好失望.!
你得拉.
你同你D FFF一起去读南武罢.!