2005-12-28 22:34:02Joe Joe~

二零零五年十二月二十八日

  我從中都唔多相信心理測驗的。

  但係我記得好耐之前,有一次喺教會楊傳道同我做過嘅一次心理測驗裡面,結果得出嘅人格指出我係一個保護/守護者。當時我一笑置之。

  黎到今日,自從同你一齊之後,我越黎越覺得自己係了。

  我依家諗番轉頭,好多時我都好保護你,咁樣唔係即係對你作出封鎖式保護,唔俾自由你,而係關心果一種保護,我發覺呢種行為係不知不覺中表露出黎架,喺心入面無時無刻都想關心下你,想你開開心心,快快樂樂,你可能會問我係咪痴架,我只係覺得呢d係應該做既事姐,累嗎?我可以咁答(可能老套少少):見你開心就乜疲累都冇晒lu。

  無論你開唔開心,我都想知,想你同我分享,好似好霸道咁,哈哈,俾唔俾我知都係你既自由,我只係想而已,你有你既選擇,唯一唔到你選擇就係我會一直喺度等你話我知。你開心,我會同你一齊開心;你唔開心,我會喺度同盡方法去呵番你。好似講到好偉大咁,但係我覺得我應該咁做,你信唔信係真?

  發生咩事都唔緊要,去到最後,你始終會發現一位保護者喺最後一道防線出現,為你作出保守同看顧,由始至終,呢一位保護者,都係等緊你既分享,而且係屬於你一個人擁有,你應該擁有的。

  至於我,你愛我的話,我就知道會有人係保護緊我架啦,我好明白。
A~ME~ME 2006-06-07 10:46:22

很替你高興呀~有這麼開心的生活!
我猜猜你應該是一位信徒吧?
我以前都有你這樣的想法,只是去愛一個;你愛的人已經足夠吧,但是事實往往並不是你想的!!!人始終是有百變的思想,人終於變了,以往的驚天動地的承諾百般的呵護等等...已經當不是一會事了,盡管你哭得叫苦連天,他只是報以一句,收聲吧,好煩呀!
或者你還是很細,但我不是很大..我估應該大你一年吧!!
前面的路往往不知道,多少風浪也不知道,提提你期望太高,趺得更痛.我正是一個好例子
最後:你要記住愛是恆久忍耐不計較的!