2005-07-01 00:46:45JoAnnE*.*

永遠記得呢一日.......






2005年6月27日..............







我竟然踫見生命中第一個"偶像"








在禁區第五層Arrival既E1轉機櫃檯對開的一排長椅上........坐著一班"型"人

初初都冇特別留意.......行經過左我師傅就問我同Carrie見唔見到周杰倫,我立時

"tun"後幾步,果然係杰倫呀!!!!!







"你好........你是周杰倫嗎?"


"對,我就是!"


"我......可以跟你拍照嗎?"


"可以呀~"


拍照後.......


"我喜歡你已經很久了......"


"謝謝"


"那........工作愉快!"


"好~謝謝"










嘩!!!!!!!!!!!!!!