2005-07-01 16:19:53[//*傻欣°×◆

*係屋企*

oh...今日咩日子?
7月1日`講真...我真係唔知咩日子-V-''
放假``哈哈哈..不果係屋企冇野做..
個係又唔想山出街`
話咁快..個日記就黎1年喇~~`'
睇番自己之前d日記`覺得自己好傻仔@v@
又唔想出街,成日洛雨丫嘛~
今日BB黎左我屋企,好多人黎左..
個個係我後面打緊牌^~^
放4日假呀!!星期1都放呀~
聽日諗住睇頭D~
karen番黎就一齊`唔係冇人陪我睇T^T
唔通自己一個走去睇咩..
好想去流冰,但係冇人去..
個個都冇$=0=
其實我都冇..問呀媽拎咪得囉~
邊個同我去呀..我好想去~
有既打比我丫~>v<!!!!!Thz
好悶呀..唉``
個個都唔on msn喎`
咩意思`嘩卡``就放暑假喇…今年過得特別快`
唔知點解呢`