2015-03-07 09:24:56JACK

Forgive me ~ Simon Anderson

Forgive me ~ Simon Anderson

 

原諒我吧 ~ 塞門安德森

Forgive me
There's nothing more to say

就原諒我吧,因為已沒什麼好說的了
Please forgive me
There's just no other way

求妳原諒我吧! 就已無他法了
You know I love you
But I hurt so much inside

妳也清楚我愛妳但我內心卻苦楚不堪
I always love you
But there's nowhere left to hide

我會一直愛著妳但已無處可躲藏了

Forgive me
I know I've let you down

就原諒我吧,我明白我已使妳失望
Please forgive me
No more I'll wear your clothes

求妳原諒我吧! 我不再偽裝了
You know I love you
I keep a place for you inside

妳也了解我深愛妳,心裡頭總為妳留了個位置
I always love you
And I know how hard we try

我會一直愛著妳,我明瞭我倆的一切努力

Don't greed from what we have
It's a long hard road to healing
But the end is just not so bad

別對我倆所擁有的太過貪婪只因療傷是條漫長的路

可結局並非會壞到哪兒!
Don't know what life might have be
Let's cherish all the good times that we have seen

並不清楚生命會是怎麼一回事

但就讓我倆珍惜曾有過的美好時光吧!

Forgive me
I've belong to dream a part

就原諒我吧,我早已屬於夢境一場
Please forgive me
I didn't wanna break your heart

求妳原諒我吧! 我並不想傷了妳的心
You know I love you
But I hurt so much inside
I always love you
But there is nowhere left to hide

妳也了解我深愛妳但我內心卻苦楚不堪

我會一直愛著妳但已無處可躲藏了



Forgive me
We've got memories to keep

就原諒我吧,我倆還保有著回憶
Please forgive me
They're hard to see us leave

請妳原諒我吧! 眼睜睜看著分離是困難的
You know I love you
And we give it all our best
I always love you
But now there is nothing left

妳也明白我深愛妳,而我倆都盡了全力

我會一直愛著妳,但一切卻早已無存

Don't greed from what we have
It's a long hard road to healing

But the end is just not so bad

別對我倆所擁有的太過貪婪只因療傷是條漫長的路

可結局並非會壞到哪兒!
Don't know what life might have be
Let's cherish all the good times that we have seen

雖然不清楚生命會是怎麼一回事

但就讓我倆珍視曾有過的美好時光吧!