2014-09-26 10:23:47JACK

Scars On 45(『45』之痕) - Change My Needs(改變我的需求)

 

Scars On 45(『45』之痕) - Change My Needs(改變我的需求)


I never meant to say you were a thorn in either side,
It was a side effect from the scars on the forty-fives.

我絕非蓄意說你對哪邊都算是惱人,那不過是Scars On 45的副作用罷了
And as the vital mistakes, it reminds me of what we have,
Despite the things you do, you know I'm a fool for you.

只因是要緊之誤卻引我回想起我倆所擁有的點滴

你清楚我是為你而愚不管你做些什麼

They say a legal kiss is not as good as a stolen one,
We put our lives on show and yet we sing to a different song.

人說一個正當的吻並不如偷來的而且我倆就似演戲可卻不同調
And from the bassinet to the graveside we never walk,
Of everything I've lost, I miss my mind the most.

自生至死我倆都走不開在我失去的一切中卻最思念我的記憶

I never once understood your dealings,
A group of friends who I'd give what for.

在我付出所有的朋友圈中我從不曾明瞭你的舉動
And I could name every crack on our ceiling,
A sight of thorns.

惱人的一幕中我卻能道出我倆極限的之缺憾
Am I a frame in your bigger picture?
A rope or rein for your stormy seas?

我不過是你較大圖畫的框架嗎,或是牽制你暴風海的韁繩呢?
If I could be just a train fare richer
I'd change my needs

我會改變我的需求假設我僅算得上是較貴的火車費用

I'd change my needs
x3

我會改變我的需求的(x3

And in the half-light a rush of violence is in the place,
And if a look could kill you'd need a licence for your face.

就在這兒灰闇燈光中匆促間的暴力你會需要你不羈的面容倘若看上一眼能扼殺你
You say that love is blind and I'm the one who restored your sight.

你說愛情是盲目的我卻是那恢復你目光之人
The girl who never knows,
I'm the girl who never knows

那個絕不會明瞭的女孩就是我

I never once understood your dealings,
A group of friends who I'd give what for.

在我付出所有的朋友圈中我從不曾明瞭你的舉動
And I could name every crack on our ceiling,
A sight of thorns.

惱人的一幕中我卻能道出我倆極限的之缺憾
Am I a frame in your bigger picture?
A rope or rein for your stormy seas?

我不過是你較大圖畫的框架嗎,或是牽制你暴風海的韁繩呢?
If I could be just a train fare richer
I'd change my needs

我會改變我的需求假設我僅算得上是較貴的火車費用


I'd change my needs
x4
我會去改變我的需求(x4