2004-08-10 02:19:52jackjack

"回來"

8月9日

有一個朋友係一年前過左去日本讀書一年,
今日已經返左黎,完本冇諗住佢咁早落機,仲以為係夜晚十一點幾,
到我知道既時侯都成七點幾,等我仲約左脾脾食下飯行下街先去,
點知搞到亂晒,我諗過喇,我一早約左脾脾就唔可以放佢飛機,
我驚佢會嬲,所以冇出去見個朋友,到夜d再通知孖孖話比佢聽我唔到,
孖孖同我講本身約左係尖沙咀既,等埋Mon Mon放工一齊飲野,
因為Mon Mon係果頭返工,我諗都可以襯唔係咁夜都可以出黎見一見,
但係臨時改左係銅鑼灣,我諗係遠左d啦,因為我果陣時係葵芳,
過去銅鑼灣真係遠左,一來又唔係早,所以都係唔出喇,一下次再約啦.

T.T