2005-03-15 07:51:18尚未設定

小虫生日快樂~~

12-05-2004 (星期六)

小虫生日快樂~~

返完學..去食個lunch..
就陪釗釗釗到新蒲崗測驗..

我去了個廣場行..其實..係無野行..
但到行左差不多三個圈..
之後行去街外行..行了萬寧..行了7-11..行了OK
去了McDonald食了個薯條..就返去找他
行返Klw City..坐車返沙田..

知道其實你仲未好得晒..
見到你仲好tired..所以都唔想你陪我行了
去找媽媽行..什麼都無買..
掛念殷殷..所以去了找一找她..之後坐車出返去TST
因為小虫的生日celebration..
點知一等車即刻下大雨..真過分..明明乾了..又濕返..激死~

出到去..大塞車..我行得勁急去找他們..
去到lift口..見到有個人等緊..但又唔禁lift..只顧照鏡..
唔知想點~~最後發現係同我一樣遲到既Terry!!
上到去..都已經齊人…
有Miran..Flora..Rena..Alan..Sun 同小虫..
哈哈..一見到小虫不禁讚她cute..但又真係唔差既~~
原來他們都食左一段時間..基本上都無咩特別..
最特別是獨立既豆腐花..好好味的..
同埋由我+Terry+ Flora.+ Rena特別做既炒金菇
是很好味的~~令隔離檯班人學我地囉~~cheap!!
食蛋糕..俾隔離檯笑..不過..都唔記得笑咩..又俾人吹走..

走了..行呀行..小虫話要大合照..但無人想..
因為她要求係TST街頭影~~當然無人willing照啦~
突然唔見左Miran..原來她走左都唔知..
講吓講吓..行到去旺角..影左張貼紙相..都幾靚家..好好笑的..

時間都唔早啦..係時侯返屋企..
Sun話走..問他坐咩啦..他答”坐車走”..呆一呆..
再問..又係甘答..又問..都係甘答..
忍不住了..我話..我知..但你坐咩車先得家??
大家都忍不住大笑…最後有人問多次..都仍然一樣答案..激死~

行行吓..同Flora回頭望..又唔見左Rena同Terry..
原來他們去了坐MTR..又係唔講..
之後..Alan同小虫坐車..Flora陪我行返新世紀返屋企..
雖然很累的一天..走來走去..但開心..

我會多點出來的..等待下次gathering..

這篇diary..特別為了小虫打的~~