[原創-口語] ``-[*記憶ˇ回憶 !? } ;-! ch-2

ch 2﹑

希 - 去lunch啦,,,
雅 - 得啦我知,,,
希 - 我叫埋我條女同我fd得嗎?
雅 - 你鍾意啦,,,

m記~*

晴 - 希希,,,你食咩呀?我幫你出去買啦,,,
新增人物[晴] - 希條女 有小小姣 都幾索架 但唔索得過雅囉xdd
希 - 2號呀,,,唔該晒老婆仔,,,
晴 - 嘻,,,咁好啦,,,你等我一陣啦,,,(行左出去
雅 - 希希,,,你食咩呀?我幫你出去買啦,,,(挽野xdd
慧 - 2號呀,,,唔該晒老婆仔,,,(同雅係到挽野-_-!
雅 - 嘻,,,咁好啦,,,你等我一陣啦,,,
希 - 頂你-_-v
健+慧+雅 - 哈哈哈,,,(係到狂笑

佢地食完野就返返去學校啦,,,點知,,,雅返到學校仲係到笑-_-!
希 - 夠啦你= =笑夠啦= =
雅 - 我都唔想架,,,真係好好笑嘛,,,哈哈哈
希 - 唔理你啦,,,哼
雅 - s0r囉,,,哈哈哈哈(忍唔到笑
希 - 哼!!

放學啦~*
慧 - 喂,,,雅,,,去唔去飲酒呀?
雅 - 咦,,,小有喎,,,你竟然會話去飲酒?
慧 - 點呀你= =
雅 - 去囉,,,橫掂我得閒
慧 - 咁叫唔叫埋健佢地呀?
雅 - 你唔係鍾意左個個咩咩健呀?
慧 - 無呀,,,邊有姐(面紅
雅 - 你呃到人地呃唔到我架,,,
慧 - 都話無囉,,,你唔問我問囉,,,(行左去健個到
雅 - 嘿嘿,,,

慧 - 健呀,,,
健 - 咩事呀?
慧 - 得唔得閒呀一陣?
健 - 下,,,唔得喎,,,約左人啦,,,s0r
慧 - 咁算啦,,,(好失望咁走開左
希 - 你好似hurt到人喎
健 - 有咩?
希 - 有呀,,,
健 - 行啦,,,又話去飲酒,,,
希 - 係啦係啦,,,

某某某某某酒吧~*
慧 - 唔該!要一打啤酒呀,,,
雅 - 喂你唔係諗住飲晒佢呀?
慧 - 你點知架?
(突然有2條仔行左埋黎-0-
仔1 - 得2個人呀?(坐左係慧隔離
雅 - 你盲架?
仔1 - 收聲啦,,,又唔係同緊你講,,, 
雅 - 我家下答你咩= =?
仔2 - o靚妹,,,串呀?
雅 - 呢家唔係串你咪得囉嘈,,,
慧 - 唔好嘈啦雅
雅 - 都無同佢地嘈,,,係無啦啦有2條膠西走埋黎姐,,,
仔1 - 係咪要打過呀,,,
雅 - 打咪打囉,,,我洗驚你,,,
仔1 -你,,,(未講完就比雅一野踢左落去男人最痛- -
雅 - 仲打唔打呀?
仔1 - 你,,,你好野,,,我認住你,,,我地走(痛到彈下彈下= =
慧 - 雅你好勁呀!

健 - 咦,,,個個咪就係雅?
希 - 我對呢個女仔越黎越有興趣

ch 2﹑完;)

下ch預告;)

x - 拿,,,送比你架,,,

x - 哇,,,好令呀!

---------------------------
預告完xd

請留意``-[*記憶ˇ回憶 !? } ;-! ch-3


奏姐姐唔得閒,,,星星代佢p0架,,,*v*
希望奏姐姐唔好嬲;)