[原創-口語] ``-[*記憶ˇ回憶 !? } ;-! ch-1

ch 1﹑

情人的存在是我從來都志在 難在我拱手讓愛 電話聆聲

雅 - 有野快講,本小姐仲要訓教
慧 - 仲訓?咁懶架你,,,快d起身呀
雅 - 比我訓多陣先啦,,,呢家先咁早
慧 - 鬼早呀-_-7點45啦
雅 - 7點45炸嘛,,,咪住!!!7點45?
慧 - 係呀-_-
雅 - 0mg!唔講住,,,樓下m記等,,,[cut線]
慧 - cut我線囉,,,嵐雅瑜,,,你好野

雅即刻用9秒9既時間黎刷牙,換衫,梳頭-_-

m記~*
雅 - 7點50啦喎,,,仲食唔食野呀?
慧 - 唔食呀,,,今日仲要係第一日返學呀,,,
雅 - 係喎,,,咁我地行快d啦
慧 - 仲行?緊係跑啦(跑走左
雅 - 韓敏慧,,,你同我等埋呀!!(跑走埋= =

學校~*
雅 - 你跑咁快做咩呀!!!(喘晒氣
慧 - 緊係跑快d啦,,,差一分鐘就遲到啦- -
雅 - 我地真係好彩,,,(仲喘緊氣
慧 - 走啦
雅 - 去邊呀?
慧 - 搵教員室呀= =
雅 - 哦,,,

結果我地比個老師鬧左一餐= =哈哈哈,,,

3b既課室~*
mz - 今日我地黎左2位新既同學,,,大家要好好幫助佢地認識學園既生活,,,*%^#%@$%$@%@%^@$@$,,,2位同學,,,你地可以入黎啦
雅+慧 - (入左黎
男1 - 好令女喎
男2 - 唔知有無男朋友呢?
mz - 大家安靜d,,,2位同學,,,你地介紹下自己先啦
雅 - 你地好,,,我叫嵐雅瑜,,,你地可以叫我做雅
慧 - 我叫韓敏慧,,,你地叫我做慧啦
mz - 咁好啦,,,嵐雅瑜你就坐係第三行第三個位啦,,,而韓敏慧你就坐係第二行第三個位啦
↓這是坐位表↓
x x  x x  x x
x x  x x  x x
賢x  希雅  慧健
x x  x x  x x
 
希 - 你好呀,,,做個fd得嗎?
雅 - 我話唔得呢,,,(心諗;條仔咁令仔既-_-!
希 - 唔好咁啦,,,做個fd姐,,,
雅 - 咁你鍾意啦
希 - 咁不如一陣一齊lunch啦
雅 - 咁我叫埋我個fd先,,,
希 - (做左個0k既手勢

唔經唔覺,,,已經到左lunch既時候啦,,,

ch.1完xdd


等我預告下先,,,

x - 咦,,,個個咪就係x?

x - 我對呢個女仔越黎越有興趣
---------------------------
預告完;$


想知個個係邊個@@?
請留意下ch,,,  ``-[*記憶ˇ回憶 !? } ;-!   ch-2