2005-12-05 17:49:33ices

理想伴侶

不知怎的被某人點名la,不過也好像挺好玩ma~

規則:被點名的人必須依照規定回答8 個你理想伴侶的條件

提示:

1. 必須著名你的理想伴侶是男或是女
2. 必須點名 8 個人和你一同參與這個遊戲並到對方的留言版留"恭喜你被點名"
3. 如果被點名者已經完成這個遊戲,但又被點到名者,可以不用再post 一次

開始 :

我想我應該也不是同性戀(雖然有懷疑過)~

1.唔可以食煙,唔可以吸毒啪丸。

2.唔需要好靚仔,but至少要見得人,最好會怕羞臉紅(好可愛ga!)。

3.要愛我&專一。

4.要有主見,唔可以係"牛奶男"。

5.要高過我、叻過我。

6.唔可以成日纏住我,但是亦唔可以完全唔搵我唔理我。

7.要錫我愛我就我,吵架後也會先低頭道歉。

8.最好他愛我多少少,久唔久會俾d surprise我。





其實拍拖係講feel,
列幾多個points都冇用,
鍾意一個人係冇所謂的理由ga,
鍾意就係鍾意ga la!





又到了浪漫的聖誕節了,
我也好想拍拖ar!!!!!