2005-06-21 10:31:18伊卡密斯

日記@200605

琴日睇左好耐冇睇過ge csi….
好睇丫…
雖然好似repeat緊 d情節…
上次係講d矮人…
今次係講d肥人….
一個280磅ge女人如何在ML中殺(嚇)死一個男人…
其實個故仔好sad….
不過我仲好記得最後o個兩句對白
大概ge意思係
“你會選擇一個乜野ge人去愛?”
“一個唔會批評我外表ge人”
又真….
如果佢係鐘意你…
點樣都鍾意你
唔係咩?
如果係因為外表…
總有一日外表會改變…
不過心係唔會變….
Well…因為睇得言情小說太多…
因此我個人感性(?!)左好多=p

小說推介: 樓雨晴 <<愛情的海洋>>1&2 <<分手日說>>
慕楓 <<貓物語>> <<美人溫栩>> <<席家十二個月>>全套
寄秋 <<四分院偵探所>>全套
小渝 <<赤雪情殤>> <<赤雪情焰>>
夙雲 <<法醫王的迷>> <<虛擬娃娃>>
夏潔 <<同志愛人>>
惜之 <<單戀公寓>>全套 <<折翼天使>>全套
凌豹姿大大的全套~~BL一向萬歲=p 不是嗎? ((還會更新(?!)))

哈哈…主要愛惜之ge小說ge原因係因為睇完會喊lor …
呢個感覺真係一流((偶一向變態…..呵呵~~!!))
小渝o個本睇完都會喊
其他就係應該唔會喊ga…
不過我有朋友話睇<<愛情的海洋>>1&2 <<分手日說>>睇到喊…
嗯….至少我冇lor…
不過我因為呢兩本書搵d mp3 lor….
Mp3 在樓雨晴的小說中: 品冠 <<陪你一起老>> 蘇永康 <<男人不該讓女人流淚>>
SHE <<愛情的海洋>> 戴佩妮 <<街角的祝福>>
許慧欣 <<七月七日晴>> ((還會更新(?!)))