2004-10-01 18:23:26人馬座囡囡elaine

27-9-04 ( MON )

今朝專登提早一個鐘 wake up , 8點鐘起身 , coz chicken 今朝10點鐘飛返去 U.S.A lu , 佢臨走前 , 我梗係 call 一 call him na , 原來佢冇人送佢機 law , 連電話都冇麥 , so poor~~~ha~~~同佢傾左陣就收線 lu , 或者三年之後先會再見 , 起完身 , 勁唔想返學 , 可能因為我呢幾排忙到痴線咁滯 , 我想過返 d 游手好閒 ge 生活 , 而且今日又係 lecture , 唔點名 , but finally 我的起心肝 , 依然返學 , 上完堂之後就 back home lu , then 又 sleep 左個午睡 , gd~~~~之後又無無聊聊咁過完呢一日 lu ~~~~
今日仲俾我知道一件事 law , 其實我都估到我大佬拍緊拖 ga na , 但今日我二佬開左一個 file 俾我睇 , 原來個個女仔應該係佢返緊工 ge 中學 ge 其中之一個女學生 , 因為有佢校服相 ma , 其實我大佬拍拖我都唔會有d咩意見 , 不過我依家會有 d 擔心 law , 話晒依家係師生戀 wo , 件事處理得唔好 ge 話會好 trouble ga ma , 唉~~~~