2007-10-09 19:22:36紅月鈴

[不同父母的兄弟]第三章:沒有止水的三天

第三章:沒有止水的三天

今日,止水因為要去上忍者學校的實習課所以要離開木葉3天。
至於在家中很無聊的鼬就無所事事呆在家中……[好悶呀~~媽媽,我要甜點~~][唔得呀!你已經食咗好多了,會食肥你的!][吓~~5555~]鼬聽到媽媽唔準佢食甜食就扮成好可憐的樣子[嗚~~嗚~~媽媽正衰人~~嗚~][好啦!唔好哭啦!比你食甜點啦!](無止水同佢一齊,就在不斷食甜點,快要比佢食到無錢了,一日食五十幾碟甜點,雪櫃唔係朱古力,雪糕,蛋榚,丸子就是布甸,唉~我的新手袋無了)[鼬~你出去玩啦!無止水同你一齊都可以去玩呀!](再食破產了!)[無止水同我一齊好悶㗎!媽媽!去買甜點,雪櫃冇啦!][吓!之前買咗好多,又食曬啦?](再食就嚟破產了)
叮噹~~叮噹~~門鈴響起來了~{爸爸返嚟啦!}
[爸爸!][鼬,你唔出去玩?][無止水同我一齊好悶…….][鼬佢由早上一直現在都係度不斷食甜點,點算呀?] 美琴在爸爸富獄耳邊細細聲講。[鼬呀,你聽爸爸講唔好再食甜點了!][吓?為什麼?][你想像一下,如果你再食甜點的話,你就會變得好肥,止水唔喜歡同肥人一起玩呀,在那個時候你就會一個人好悶好悶地生活了。]
[哦!我明白了!][知道就唔好再食了!]

第二天
[媽媽要去超級市場呀,你去唔去呀?][好吧,有媽媽陪我。](太好了,我家的小鼬唔再係屋企發呆和食甜點了。)
超級市場
[媽媽,這是什麼?][三文魚壽司。][很好味嗎?][對呀,不過這是生的小孩子唔可以食呀,會肚痛的。][媽媽,我想要一盒去喂街口的小貓,牠們很可憐!](止水你死了,上次你畫花我本書和捉弄我,等你食咗啲三文魚壽司肚痛痛死你。)[唔…好吧!][呀媽媽!有什麼東西小孩子唔食得呀?我想知。](止水你死了。)[好像只有生的食物…][哦!]

第三天
[媽媽!好悶呀…..][你日日都話悶幫我做家務吧!][好呀,我要幫媽媽去買丸子!][我都無話要買。其實係你想食~~][媽媽真明白我~][我想係今日還是在家中發呆吧…][哦~](我又唔係止水,我的發呆功力還不夠深….)[呀!我想到有什麼東西可以做了,等我打電話比卡卡西先。][你約佢出去玩?][對呀!](我的兒子同木葉的天才忍者一起呀!可以同鄰家的大嬏吹吹水了!)
[喂!卡卡西呀?你得唔得閒呀?我好悶~~][ok,無野做~~半小時後在你家門口等吧!][我等你。]
鼬等卡卡西15分鐘(只是15分鐘,再等一會吧…)
一小時後…(卡卡西會唔會出咗事呢?但是佢係個忍者呀…)
二小時後…(死人卡卡西!你去咗邊?人間蒸發嗎?)
三小時後..[嗨!我在人生的道路上迷路了!可愛的小鼬鼬!]
[唔好叫我可愛的小鼬鼬!叫我鼬!你這麼大都迷路?太離譜了。][好惡的黃鼠狼呀!]
[我唔係黃鼠狼!我叫宇智波鼬!][鼬和黃鼠狼是同一類的呀!][哼!](衰人卡卡西,竟然用我個名開玩笑!!!)[好啦!你想去邊到呀?][無所謂~]

[卡卡西~~][唔?][我可唔可以唔入街市?][唔可以!唔安全!][哦..]
[卡卡西~~街市好臭呀!][忍忍吧!][嗚~~我明明叫你陪我,點解會去街市?][買秋刀魚!][吓!][今晚我想食~~好好味~~][只是買秋刀魚?][對呀!喂~你覺得那一條好啲呀?][………][喂!唔好打我!唔好打面!][可惡的卡卡西….][喂!唔好打!](現在的小孩子真喜歡用暴力)

翌日
[止水~你返嚟啦?這是送給你的!][這是?][三文魚壽司~][多謝~]

(止水食咗三文魚壽司一段時間,為什麼無肚痛?)[止水~你最近有無唔舒服?][無~好精神][哦~][上次你送的三文魚壽司好好味~][吓!]

從此止水就很喜歡食三文魚壽司了~而鼬的三文魚肚痛計劃就失敗而终…