2010-02-21 17:33:06Helena

人人生日~yo~

 

 

 

生日快樂~~~

昨天是初七呢, 大家都生日!!~

 

昨天又唔覺意咁玩到5點><

我要講下我的行程

下午先找了tata陪我去大陸

整一整指甲

我d靚靚指甲開始x落了, 仲係要一塊塊咁脫

好醜樣呢

靚~~只係維持左5日, 咁就50蚊了

所以的起心肝星期六要去整整佢

磨完之後我d指甲真係好傷oh.....


 

跟住6點幾返澳門買魚魚的生日禮物

話說我儲緊ans的單做member~哈

要3個月有$1500......看來都幾難= =

 

跟住其實18/2係魚魚的生日

咁我就大家所以昨天去左k-buffet

原來都沒咩野食...好失望

 

而且只有三個鐘

好快咁就完左了

都唔知食得野黎定唱得歌

 


跟住同事們又話人日要唱好佢

咁又去左唱k la

原來有好多人架點知個個都放曬飛機....仲話要買蛋糕tin

 

我覺得同tommy仔聊天都幾有深度

唱到鄭伊健的"一生只愛一人"    之類.....

然後tommy仔問我話, 你信唔信一生只愛一個

或者

o厘個答案會係大家的心裏面

 

自己都做唔到的野, 又點可以要求人地都做到呢

 

o厘一個晚上

跟協同打拼的伙伴們聊了很多....

聊了很多自己的過去

雖說大家不能活在過去

但係發現大家都有一個好美好的故事

而我自己要點樣再寫下o厘個故事呢

 

 

 

 

 

上一篇:未說出的話

下一篇:問你。問我。問心