2006-10-16 17:24:46菠蘿油小白

旁人從不贊同 而情理也不容
仍全情投入 傷都不覺痛
如窮追一個夢 誰人如何激進
亦不及我為你那麼勇

沿途紅燈再紅 無人可擋我路
望著是萬馬 千軍向直衝
我沒有溫柔 唯獨有這點英勇

我曾經就係因為憑住一個信念…
而與所有的人咩呢…諗唔到好既vb…
用對抗又好似嚴重左…呀…
但…原來抗戰9個月零唔知幾多日…
我都係頂唔住了…

內心交緒得太耐了…我會覺得對所有人都唔住…
但…其實我又做過d咩呀…

對唔住呀…我都唔想咁o家…
好掛住…咁可以點呀…

點解我既人生唔係我去決定…
而我只係去實行呢…

但講咩都無用…唯有就是這樣了…
唔好再諗…唔好再諗…唔好再諗