2006-08-21 14:47:17菠蘿油小白

悶到爆炸

番工…好悶呀…
無聊到爆…
上網上到爛…
都唔知好唔好…
番工就等食飯…
食飯之後就等放工…
我想…有d野做…
但…又唔會好忙喎…
得唔得呀???

自己又整左手指甲…
”痴”左d石…
同出街整o個d都唔係差好遠o者…
整左唔駛1粒鐘…
又save左唔少錢…
有時…都覺得自己幾精明o家…hoho

又整左個新頭…
yo~小小小紅頭…

記住…唔想&唔俾人做既野…
自己都唔好做…唔應該做…
要乖呀~

前幾日去toilet識左個同層既女仔…
佢好熱情…o係toilet門口…講左成5mins…
仲叫我交換MSN…
覺得怪怪地…
唔太習慣…佢咁主動…
仲有D驚…感覺…唔太好…
前日…佢又MSN同我係咁講野…
我都唔知俾咩反應佢…
始終都唔識既…
雖然我低低地…
但都有防人之心o家…
有諗過佢想點呀?想呃我錢呀?
點知…佢問左我3次有無男朋友&拍拖…
又話覺得我好nice…幾好…
好開心可以識到我…之類…
嚇親我呀…
唔係冧我呀ma?
但…又好似無可能o家喎…
我有無咁得呀???hoho~