2012-08-08 11:45:06Guruji

當我們面對生活當中所有困難的挑戰,如何能保持微笑呢?

 
問: 古儒吉,當我們面對生活當中所有困難的挑戰,如何能保持微笑呢?
 
古儒吉: 當你有那樣的感覺時,把它交給我。我和你在一起。
每當你覺得面對一個挑戰時,請記得我。把挑戰交給我,而且知道你並不孤單。我向你保證,你將航越這些困難。當你獨自一人時,你可能會覺得很困難。
當一切都是好的時,每個人都會微笑。真正的成就是來自你對出況狀的事情也能微笑的能力。當每件事都不照牌理出牌時,而你仍然微笑著,那麼你就是生活的藝術成員了。你也沉浸在知識裡了。
 

Q: Guruji, How can we keep a smile in front of all despite all the difficult challenges in life?

Sri Sri : When you feel like that, give it to me. I am with you.
Whenever you feel a challenge, remember me. Give me your challenges and know that you are not alone. You will sail through those difficulties that I guarantee you. Alone you may feel it is difficult.
Everyone smiles when everything is okay. The real achievement is your ability to smile when things go wrong. When everything falls apart and you still smile, then you are an Art of living member. You are well soaked in knowledge.

版工譯


我要回應(本篇僅限會員/好友回應,請先登入)