2005-06-06 21:20:15森林

星期一/6-6-2005

今日好鬼早就起身啦!
不過我個妹仲早喎
因為佢尋晚激嬲左我
抵佢死,同我爭電視呀啦
要我理你,死開啲啦~
之後就早咗返去
尋日應承左呀珊
唔早啲返,會死人架

返到去,會計堂
而家啲數好鬼難計呀
唉~考試個陣點算好呢
成日計極都係唔同個答案喎~

中文,三個老師係度囉~
好無奈.....廖副我就冇諗住理佢呀
不過呀媽係度...冇理由唔聽書咁衰架嗎
但係超辛苦囉,勁爆眼訓呀
尋晚睇木村已經好夜訓
今日仲要開眼聽書
死咗去算數呀真係想...><""

地理堂~
魏sir佢派返啲test卷
勁驚自己唔合格
點知都ok高分喎~13/20
幾好呀,對我嚟講
地理合格咪算囉~
之後就係度游雲同埋溫中文

數學堂~
好易過
幾日都覺得數學係最好既
又易過,又唔係成日覺得眼訓

lunch~
美心
之後就去咗大眾買file

英文
超無聊
係度做listening~
好悶......之後放學仲要英文
睇今年考生既英文作文啦
嘩~~
爆驚囉
作得幾好個啲,都係攞56分囉
啞咗.........><""
返到屋企,沖涼,訓覺