2005-02-01 17:46:27orange_orange

哈~~係要同你鬥呀~~~~^^V

阿士匹靈~ 說:
我過去 hsbc 果邊呀~
橙橙紫微愿黑女倩唔掂....好能眼訓 說:
wait
阿士匹靈~ 說:
你唔好研究拱耐喎~
阿士匹靈~ 說:
waiting ^^
橙橙紫微愿黑女倩唔掂....好能眼訓 說:
恭喜廢柴~ 恭喜大家廢柴~ 說:
咩和尚可以食肉既咩???
恭喜廢柴~ 恭喜大家廢柴~ 說:
咩和尚可以溝女既咩????

阿士匹靈~ 說:
=.="
橙橙紫微愿黑女倩唔掂....好能眼訓 說:
研究乜野呀??
阿士匹靈~ 說:
冇~ ^^ 閃 lu~~
橙橙紫微愿黑女倩唔掂....好能眼訓 說:
你直接係果邊放工??
阿士匹靈~ 說:
yes~ ^^
橙橙紫微愿黑女倩唔掂....好能眼訓 說:
your icq name??

=======================

你真係好似好想我去研究你個icq名喎~~~~
我係已經知道丫~~~~
咁又點丫~~~~
係唔比你知道我知呀~~~~
呵~~你吹咩~~~~ ^^V
你越想...我越扮唔知道~~~~
問你死未~~~~!!!!!
呵呵呵~~~~~~