2005-01-18 17:46:27orange_orange

+man 對他說的話.

全能低下層~ 說:
橙橙~
橙橙之紫微愿黑仔倩我還要記得天上團聚 說:
孖樹
全能低下層~ 說:
你無野丫嘛......係咪唔開心呀?
橙橙之紫微愿黑仔倩我還要記得天上團聚 說:
肥火嗌你搵我架
全能低下層~ 說:
唔係呀, 我自發性架..... (係咪好sweet呢. hoho)
橙橙之紫微愿黑仔倩我還要記得天上團聚 說:
妖~~係佢嗌咪佢嗌囉... 唔洗拱架喎
全能低下層~ 說:
-_____________-" 真係唔係啵.
雖然係阿火問我你心情如何~
橙橙之紫微愿黑仔倩我還要記得天上團聚 說:
佢同你講過乜野呀??
全能低下層~ 說:
佢話你呢輪好黑仔咯. 話你喪唔開心咯.
拱我聽到, 咪問句你咯........
橙橙之紫微愿黑仔倩我還要記得天上團聚 說:
佢典解會問你我個心情架?? 佢應該知道架
全能低下層~ 說:
佢應該以為我會知道你屋企乜野事唔開心咯~
全能低下層~ 說:
but............唉. 我真係唔知.
全能低下層~ 說:
不過我幫你話過佢一樣野~
橙橙之紫微愿黑仔倩我還要記得天上團聚 說:
話佢乜野呀??
橙橙之紫微愿黑仔倩我還要記得天上團聚 說:
幾時話佢呀??
全能低下層~ 說:
佢話你隻狗狗過左身丫嘛, 跌左銀包丫嘛, 俾老闆鬧丫嘛~
全能低下層~ 說:
放心. 我唔會同人講~
全能低下層~ 說:
拱好老實.....你拱煎釀三寶.....身為朋友既我...問句你都好正常嗟......我真係咬底你會亂諗野咯~
橙橙之紫微愿黑仔倩我還要記得天上團聚 說:
屋企乜野事唔開心<----- 我連佢同yuko刀唔講... 又典會講你知道喎
全能低下層~ 說:
你咪諗係肥火叫我搵你啦. 乜你睇得我拱人情冷暖. 唉~~~~~~~(失望中)
橙橙之紫微愿黑仔倩我還要記得天上團聚 說:
全能低下層~ 說:
不過我幫你話過佢一樣野~ <----- 你話佢乜野呀???幾時話佢呀???

全能低下層~ 說:
我話過佢, 話如果係鐘意你既話, 就正正式式講俾人 知你既心意. 始終暫時你地都係遙距既愛情, 如果你都無信心做野, 拱你叫係十幾個鐘頭機距離既"她" 會有乜野感受呢... 我話只會俾人覺得係你玩佢or當佢係水泡咯~ 我再話佢. 你經過米粉單野, 你都仲係未醒目知道自己其實衰d乜撚野, 唉~~ 我叫左佢改, 佢亦都好明確拱同我講話"明白"架......hoho~
全能低下層~ 說:
我今朝同佢講既~
全能低下層~ 說:
可惜, 本來我想copy俾你睇,
典知hang機, 我save唔到, 所=以乜無
全能低下層~ 說:
? 唔係下fa................打到手跛你居然行開左. 哎也~ 真係辛苦~
橙橙之紫微愿黑仔倩我還要記得天上團聚 說:
咁佢有乜野講呀???
全能低下層~ 說:
佢無呀, 咪就係話" 擔心死"呀. "心痛死"之類既野咯~
橙橙之紫微愿黑仔倩我還要記得天上團聚 說:
@@
橙橙之紫微愿黑仔倩我還要記得天上團聚 說:
咁佢諗緊乜野呢你覺得
全能低下層~ 說:
我感覺嗟~ 我覺得
1. 佢清楚有聽我講野~
2. 佢清楚明白我講乜~
3. 佢似係有思考過然後先肯定回答我 "明白" 既~(全文好似係 " 明白, 多謝你"
佢十年都唔會對住我講多謝, 我有少少驚...)
4. 我諗佢會有所改變咯往後~ 不過變好變壞都係未知知數~

全能低下層~ 說:
咪諗住啦你~ 拱你心情典呀~ 好d未呀~?
橙橙之紫微愿黑仔倩我還要記得天上團聚 說:
未呀
橙橙之紫微愿黑仔倩我還要記得天上團聚 說:
我做左米粉呀
全能低下層~ 說:
-_-" 邊方面呀?
橙橙之紫微愿黑仔倩我還要記得天上團聚 說:
狗死
橙橙之紫微愿黑仔倩我還要記得天上團聚 說:
星期五既事
全能低下層~ 說:
嗯..........節哀順便啦, 乜野事死呢?
橙橙之紫微愿黑仔倩我還要記得天上團聚 說:
今日就成個銀包比人撻左V____V
全能低下層~ 說:
傻豬黎既, 你要諗下, 唔到谷底. 邊可以翻身呢?
橙橙之紫微愿黑仔倩我還要記得天上團聚 說:
唔知道呀... 去到醫院已經太遲喇.... 除非驗屍V___V
橙橙之紫微愿黑仔倩我還要記得天上團聚 說:
由十月俾佢飛左之後刀未好過
全能低下層~ 說:
我上年一月到家下夠未好過咯.
咪又係拱過~
開開心心又係一日
喊苦喊忽又係一日
睇你典過啦女~~~~~~~~~

神創造世界用左六日
但係最後佢覺得爭左樣野.
于是係第七日佢就創造多樣野
黎平衡番呢個世界....就係"希望"
橙橙之紫微愿黑仔倩我還要記得天上團聚 說:
全能低下層~ 說:
我感覺嗟~ 我覺得
1. 佢清楚有聽我講野~
2. 佢清楚明白我講乜~
3. 佢似係有思考過然後先肯定回答我 "明白" 既~(全文好似係 " 明白, 多謝你"
佢十年都唔會對住我講多謝, 我有少少驚...)
4. 我諗佢會有所改變咯往後~ 不過變好變壞都係未知知數~ <----- 雖然佢係話明白你講既野... 但係佢明唔明白佢自己係樹做緊乜又係另一個問題囉... 仲有... 就係佢明白了解你講既有幾多呢???? 係咪打從心底明白呢???

全能低下層~ 說:
有"希望" , 就有生機架啦診~~~
雖然我識既野都好皮毛~ 但係可能
就係我識得野少, 所以......我生活反
而會十十下....十十下......都幾開心. hoho~
橙橙之紫微愿黑仔倩我還要記得天上團聚 說:
估唔到我既命同米粉拱似既
橙橙之紫微愿黑仔倩我還要記得天上團聚 說:
米粉係咪有少少肥肥地架???
全能低下層~ 說:
雖然佢係話明白你講既野... 但係佢明唔明白佢自己係樹做緊乜又係另一個問題囉... 仲有... 就係佢明白了解你講既有幾多呢???? 係咪打從心底明白呢??? << 要佢實踐先知.......當佢從來都唔識. 就好似細佬仔渣筷子拱. 佢第一次渣唔到. 應該係支持佢, 而唔係鞭打佢咯.... 俾機會人. 等如俾左個希望自己嗟~ 如果佢唔係唔識既話, 拱就代表佢明哂我講乜啦~~~^^
橙橙之紫微愿黑仔倩我還要記得天上團聚 說:
我真係覺得佢唔知道佢自己做緊乜囉....
全能低下層~ 說:
我真係覺得佢唔知道佢自己做緊乜囉.... << 其實你應該同佢講你擔心同埋掛心既係乜野. 當你"先少人後君子"之後, 佢之後做乜. 你都可以"提點"佢. 開頭可能好多爭拗~ 但係你要衡量, 因為只要是旦一方係想對方好~而又係為左大家著想既. 總會有大家共識到既一日~
橙橙之紫微愿黑仔倩我還要記得天上團聚 說:
係呢..." 你經過米粉單野, 你都仲係未醒目知道自己其實衰d乜撚野," <----- 你呢句既意思係?
全能低下層~ 說:
我想話, 其實米粉分手既原因都係因為肥火無表達清楚"安全感"呢樣野而導至分手~
橙橙之紫微愿黑仔倩我還要記得天上團聚 說:
唔係喎.... 我清楚知道我係果d唔會出去沙沙滾既女人黎既
橙橙之紫微愿黑仔倩我還要記得天上團聚 說:
米粉係HK 佢刀無安全感????????
全能低下層~ 說:
呢d野.....唔關遠唔遠事既,
當你身邊既男人同另一個女性有緋聞既話,
而個男方仲係唔去避嫌既話, 幾近都死~
橙橙之紫微愿黑仔倩我還要記得天上團聚 說:
肥火而家又同邊個有緋聞呀>"<
全能低下層~ 說:
家下無~ 果時嗟~~~~

橙橙之紫微愿黑仔倩我還要記得天上團聚 說:
同我就多個pp
全能低下層~ 說:
但係pp好流喎~ 不過佢都係唔識避嫌~
但係相對地.....我又覺得, 呢d野係雙方面既
如果你對佢典都無信心. 佢幾避都係~!假~
橙橙之紫微愿黑仔倩我還要記得天上團聚 說:
但係pp 原來係出左名思覺失調~~
橙橙之紫微愿黑仔倩我還要記得天上團聚 說:
肥火有同我講返...我話左佢做乜唔避... 我刀信佢...但係... 我對pp 至終有個介心係樹囉
全能低下層~ 說:
傻啦, 我覺得............肥火前排對pp好,
可能係因為肥火當pp係朋友, 因為pp前排
好似話daddy過左身, 自己又帶住個女.
放心啦, 我覺得肥火實唔想做便宜老豆((嗯..好似好衰拱, 咪同番肥火講))
橙橙之紫微愿黑仔倩我還要記得天上團聚 說:
pp同肥火仲有來往????
全能低下層~ 說:
家下我唔知呀, 但係唔覺眼話有咯~
全能低下層~ 說:
但係我覺 得...............無奶油一個半個icq都話無既, 始終都係朋友黎架嘛~
橙橙之紫微愿黑仔倩我還要記得天上團聚 說:
肥火前排對pp好<---- 我講既係.... pp死老豆之前
橙橙之紫微愿黑仔倩我還要記得天上團聚 說:
肥火前排對pp好<---- 我講既係.... pp死老豆之前<----- 九月前既事
全能低下層~ 說:
哦~
全能低下層~ 說:
我就唔知啦.
橙橙之紫微愿黑仔倩我還要記得天上團聚 說:
即係呢排刀有啦佢地
全能低下層~ 說:
我知既野唔係多, 都係你一句我一句拱講下透露下嗟~
全能低下層~ 說:
你咪真係當我好八先得架~
全能低下層~ 說:
即係呢排刀有啦佢地 << 你老味~~~~ 個世界俾你做法官真係死得人多~
全能低下層~ 說:
唉~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
全能低下層~ 說:
問世姦情為何物~ 硬教生屎相許~~~
橙橙之紫微愿黑仔倩我還要記得天上團聚 說:
肥火前排對pp好,
可能係因為肥火當pp係朋友, 因為pp前排
好似話daddy過左身, 自己又帶住個女<------ 係你講既=.=
全能低下層~ 說:
-_______________-" 唉~~~~
橙橙之紫微愿黑仔倩我還要記得天上團聚 說:
肥火典同你講丫
全能低下層~ 說:
曲解我既意思~ 我講既係一個事實~
你講既係一個結論~
橙橙之紫微愿黑仔倩我還要記得天上團聚 說:
我既意思係pp死老的豆係近排既事
全能低下層~ 說:
肥火由頭到尾都無同我講過pp既野.

"pp前排好似話daddy過左身,
自己又帶住個女 "

<<<<<呢d係pp傾開計時講既~

全能低下層~ 說:
拱佢老豆典死丫?
全能低下層~ 說:
係咪一病即死.
全能低下層~ 說:
係咪病同死係相差0.1秒丫~
橙橙之紫微愿黑仔倩我還要記得天上團聚 說:
好似係撞車死
橙橙之紫微愿黑仔倩我還要記得天上團聚 說:
我刀唔清楚喎
全能低下層~ 說:
好老實, 我屋企人病時我都會想同人講啦............有幾拱出奇丫~
全能低下層~ 說:
等如.....我收到風你唔開心.
作為朋友. 關心下亦都好正常.
唔通你想你個肥火拱狠心對身邊既人咩.
((係我就教唆佢咪同你一齊, 唔係我病左
真係搵個人送下葡萄適都無. hohohooo)
橙橙之紫微愿黑仔倩我還要記得天上團聚 說:
送滴露岩用嘛?
全能低下層~ 說:
-_______-"
全能低下層~ 說:
唉~ 都係教唆下先......
橙橙之紫微愿黑仔倩我還要記得天上團聚 說:
但係肥火應該知道自己既立場
橙橙之紫微愿黑仔倩我還要記得天上團聚 說:
已經同佢講過pp野唔過
橙橙之紫微愿黑仔倩我還要記得天上團聚 說:
同我講野唔過pp既人係三個唔同既男人... 另外仲有兩個女既
橙橙之紫微愿黑仔倩我還要記得天上團聚 說:
唔係我敏感
全能低下層~ 說:
佢可能好清楚知道自己係乜.
只係你對佢無信心嗟~
我同九仔一齊, 佢兜口兜面見到我攬第二d女仔咪又係一樣. 佢會唔會嬲丫?
但係.........佢用平常心去睇咯~
我好明白, 你身處外地, 係會擔心d, 但係唔好太過over, 唔係既話, 攬得太,緊, 佢會爆架~~~~^^
全能低下層~ 說:
唔係你敏感. 只係你地幾個都敏感嗟~
人夾人~ 唔係個個都可以同周圍既人o岩玩既~
橙橙之紫微愿黑仔倩我還要記得天上團聚 說:
但係唔需要俾機會pp亂諗野嗟
全能低下層~ 說:
嗯.......你覺 得肥火係咪一個....逢女就溝既人呢?
橙橙之紫微愿黑仔倩我還要記得天上團聚 說:
佢就應該唔會...
全能低下層~ 說:
拱咪係咯~
全能低下層~ 說:
最基本既野就係拱,
你仲鬼駛諗拱多野咩~
橙橙之紫微愿黑仔倩我還要記得天上團聚 說:
諗乜呀... 佢刀唔知道自己想典
全能低下層~ 說:
-_-" 呢樣野, 你地平心靜氣抽個時間黎拆下啦下~
橙橙之紫微愿黑仔倩我還要記得天上團聚 說:
由佢啦... 佢想典由佢... 佢覺得係時候講野既... 佢會自己講架喇....
橙橙之紫微愿黑仔倩我還要記得天上團聚 說:
但係如果佢真係仲想追返我既... 佢會俾以前辛苦好多
全能低下層~ 說:
((好地地問下你心情好無, 反而搞到你越黎越唔好添......~ 對唔住~ 對唔住~))
橙橙之紫微愿黑仔倩我還要記得天上團聚 說:
哈~ 傻啦~~咪拱講啦
全能低下層~ 說:
.................... (一額汗中.)
全能低下層~ 說:
拿~ 總之你以後你咪曲解我意思呀下~
橙橙之紫微愿黑仔倩我還要記得天上團聚 說:
我唔好意思就真啦... 我同佢既野成日刀搞到你~~ ^^""""""""""
全能低下層~ 說:
拱又無乜野既, 我八公丫嘛. hohoo~
橙橙之紫微愿黑仔倩我還要記得天上團聚 說:
哈哈哈... 你有無8番比老爺知道架
全能低下層~ 說:
身邊既人既幸福....我會感受到多過我自己幸福咯~
全能低下層~ 說:
我好少同表姐講呢類野~因為佢蜜月期緊.
我想表姐開心d, 大部份野我都無同佢講~
橙橙之紫微愿黑仔倩我還要記得天上團聚 說:
我尋日入左大宅笑老爺呀^^""""""
全能低下層~ 說:
算啦, .......佢同碌哥,,,就好似..
一個係 "軒"牛花~ 一個係 爛滕....
兩樣都係 "攀延性植物"
橙橙之紫微愿黑仔倩我還要記得天上團聚 說:
聽聞過~~
全能低下層~ 說:
好難一pair情侶係撞到拱正都係呢類人~
橙橙之紫微愿黑仔倩我還要記得天上團聚 說:
咪好囉...
橙橙之紫微愿黑仔倩我還要記得天上團聚 說:
可以令身邊既人happy
全能低下層~ 說:
我想大巴大巴車撚死佢地~ 因為太眼$
全能低下層~ 說:

橙橙之紫微愿黑仔倩我還要記得天上團聚 說:
哈~~
橙橙之紫微愿黑仔倩我還要記得天上團聚 說:
講真... 如果肥火係想同其他普通女性朋友單獨食飯... 我係唔mind 囉... 我有同佢講過... 我同佢講... 我只係想佢事前同我講聲先囉.... 佢有好多野刀係收收埋埋唔同我講(意思係其他野..) 相反佢要我同佢講我幾時有d乜野好定唔好刀要同佢講... 我有做到.. 但係佢無....不但止...成日發我皮氣V___V
橙橙之紫微愿黑仔倩我還要記得天上團聚 說:
佢仲要我好似tum細路拱tum佢V___V
全能低下層~ 說:
嗯.....我唯有將你呢份心意send俾佢睇啦~
橙橙之紫微愿黑仔倩我還要記得天上團聚 說:

橙橙之紫微愿黑仔倩我還要記得天上團聚 說:
你呀
橙橙之紫微愿黑仔倩我還要記得天上團聚 說:
咪玩我呀
全能低下層~ 說:
你都係想佢明白呢樣野嗟~
橙橙之紫微愿黑仔倩我還要記得天上團聚 說:
唔洗啦
全能低下層~ 說:
我覺得只要有溝通. 就有辦法解決架啦~
橙橙之紫微愿黑仔倩我還要記得天上團聚 說:
佢一早已經知道
全能低下層~ 說:
傻豬黎既. send下先......
橙橙之紫微愿黑仔倩我還要記得天上團聚 說:
刀話左佢一早已經知道啦
全能低下層~ 說:
我唔信, 問多佢一次先~
橙橙之紫微愿黑仔倩我還要記得天上團聚 說:
妖~~
橙橙之紫微愿黑仔倩我還要記得天上團聚 說:
咪耍我呀
全能低下層~ 說:
^^
橙橙之紫微愿黑仔倩我還要記得天上團聚 說:
>"<
橙橙之紫微愿黑仔倩我還要記得天上團聚 說:
你唔係真係同佢講緊呀=.=