2004-08-13 15:24:59fifi

無題

早上

有媽媽陪睇醫生


一齊食早餐~~~


還收到一隻會發光的豬~~


謝謝!!!


印象中.......好像這是第一次與媽媽食早餐~~~


之後,返左教會...


原來教會是另一個病菌的溫床


近來好多人也生病了


大家都要小心身體呢!!!


在聯招中心


想了很多


第一年...自己搵學校


第二年....幫學校做helper


第三年...冇入到去


第四年...陪小玉,小玉弟弟


今年突然覺得"中學" 好像已離我很遠,很久的事了

(但事實不是好耐呀)


今日撞到好多"以前"的人


1.維維---> 老了, 白頭髮多了很多...不知道點解,可能畀人"插"得多掛

2.梁偉康---> 奇怪他還認得我,他依舊一貫soical 作風

3.鄧sir--->一個想見佢好耐的老師,但見到的時候...反而冇咩野講...

因為佢也許已唔記得我了~但never mind,他永遠是我心中的好老師,

亦是他領我信主的~~~