2004-07-02 17:31:32feman

邊….有人…咁做架…..

又話說有人同 fd 去打波
咁打完波就緊係會有 d 肚餓架啦
咁諗住去食野

我開頭都無乜為意~~
因為係個商場度行緊
點知一出個商場…..噫….
點解個天咁光o既??
我再睇下錶…..原來時間為下午o既 5:30 到

心諗…唔係 ma….咁早食飯??
我幾時做左 d 7-80 歲o既公公婆婆呀??
咁早食飯…..咁我聽朝咪要一早起身去晨運??
唔好玩啦…..哈哈

之後因為大家都覺得無問題
係得我一個覺得有問題…….所以都照行去食啦
(小數服從多數…..)

一去到….我發覺….係有人聽到我講野架
點解??因為食野果度話未開住…..要遲少少先….要 6 點
好野~~~!!! 6 點食飯…都要正常 d ….叫埋餸上得枱都 6 點半啦

所以果半個鐘就去左行第二個商場
咁我又買左盒玩具仔玩下…..
終於返去食飯~~~

食o既過程都好好
d 野食都幾好味~~~但係估唔到食完野之後
低能o既事就發生喇
有人無端端拎 d 食完唔要o既渣滓去玩
係過左唔知幾個分鐘之後
就出現左大家眼前呢張相裏面o既野
我都諗唔到有咩可以形容….一句講哂 “ Cam “……

就算講到 “ 想當年 “ o既 cam 后 “小丸”
都未做過呢 d Cam 野
今次識呢個 fd 真係….掂呀~~~
估唔到除左“小丸” 之外仲有人可以 Cam得過佢
可以做得出呢 d Cam 野
小丸~~~妳返o黎 HK o時候
一定要好好咁教訓下佢同挑戰下佢呀
用妳o既 “返閹八字”….對付佢啦~~~哈哈