2003-09-18 20:04:35

2003 年 09 月 18 日 星期四 炎熱

今日約左Brown組ge組員出去深水步買野
12點到SSP地鐵站...不過有一大半ge人遲到(= =)"||
我+卡文+亞May+Brian一齊去左一間好"黃"ge飯店
個間野真係好黃(= =)"||我地係街到見到佢個招牌係黃色ge(= =)"|||||
個感覺唔咪咁好(^^)"|||你知啦..話晒SSP地區...多"個d"人ge..
算啦~最近係呢間,費事佢地搵唔到我地啦(^^)"||
就入左去食lunch...嘩~途經一個廣告牌...
電子字提醒:打擊買淫活動,舉報熱線xxxxxx
(= =)"|||||| 呢個廣告牌係有用ge...只係...
我本來覺得雖然SSP多個d活動(= =)"||
有左呢個廣告牌...比我ge感覺就
>>而+ge賣淫活動唔咪咁利害呀?!(= =)"||好驚喎...!!

我地差唔多食完就等到佢地..
之後我地行左去買野...再去西九龍..
其實我覺得我地可以分頭行事..不但省時,亦都慳錢
但真係唔知佢地點解咁鐘意"團體行動方法"(= =)"||||||
係SSP磨左好耐(= =)"||||||||||之後係肯德基分贓..
我d時間就咁過左一個下晝(= =)"||不過算啦..當增進感情(= =0)

之後我同亞May走先..
我去左尖沙咀羅DVD機..(= =)"||
點知去到先發覺自己帶漏左錢(= =)"||||||||爭$10...
弊啦..(= =)"||||| 真大懵..
之後係個間野ge職員姐姐見我山長水遠黎
就話出去買d野...用我八達通嘟個$10(^^)"|||
我就跟左個個姐姐去左金巴利道附近ge惠康買野喇...
之後我去羅DVD機就返歸lu (^^)"|||
哈哈...(^^)"||||||||我真好彩..有位姐姐幫下手...
唔咪我就(= =)"||||||||||||又要出過去...
啊...搞到我幾咁尷尬(^^)"||||||||哈哈....