2008-02-15 15:50:40evachao

重溫舊記

睇完你既長長真心話, 我當然係無聽你講去望遠方啦, 而係急急地回應你比我的
每一個震撼, 我真係感動到流淚了, 但係你而家係度發緊燒, 今日係5月24日, 2005年, 我要大聲說: 愛你是無法取替 這一個一大重點

突然係而家就快凌晨四點既時侯, 回憶起你問我這四年有咩遺憾, 我對你講我並無任何遺憾, 但是硬要我講一樣, 甘就係如果我再有機會重來一次, 我會要求我倆一起學多d跳舞, haha, 我真係講吾出我有咩好遺憾, 我覺得大四對你我黎講都係好難挨既一年, 由好想同你一齊去外國讀書到現在決定返去搵工, 我都考慮左好多野, 想過好多野, 我好想同你一齊過去, 但我無法同你去, 可能係一個致命既理由, 就係我覺得我會阻到你, 因為其實睇返大四我地過既日子, 好多時都係因為你要陪我所以吾能做好專題, 吾能考好個試, 你吾甘講, 其實我自己都知, 但係我又好自私的要佔有你既時間, 唉.......所以我想我要離開你一陣子, 讓你係我吾阻你既時候去把事情做好, 我知道讀研究所已經成為左你既夢想, 不管一開始係你父母或者係我既影響, 但走到最後既卻係你自己的夢想在驅使你走向這條路, 好多時你會問我點解會中意你, 我就係會答你我中意你有無限潛能, 而且好有責任感, 或許你會覺得你自己而家好無用, 但係其實係你自己無發現你既與眾不同, 只要你想做, 你就一定會做到, 不理路途幾難, 最終結果是好重要的, 當然係到最後終點前既努力係無可取替的 有人會好輕易一次考上理想學校, 有人會考好多次, 經歷多次失敗最後成功, 每人都有吾同既體驗, 我相信上天對人人都公平, 就算係再富足既人都總有欠缺的, 所以對於而家一無所有既我地, 而家就係我地開始建立自已既寶富既時候, 不管多小, 我願同你一齊去追, 係未認識你既時候, 我以為我會中意一個事業有成, 所有經濟都能夠滿足我既人, 但係認識你之後, 我知道我中意既係會同我一齊去追夢, 一齊去為不可能而進發, 一齊去努力達成夢想, 愛一個人吾係去佢去fit你, 就你, 而係大家都能有默契, 做每一件事都為他人著想, 呢d都係係你身上學到的, 甘你仲會覺得你自己好無用嗎? 我已經不自覺成依賴你了, 怎麼辦? XD

係生命既旅程上, 人人都有不同既體驗, 我無後悔係大學認識了你, 我係好高興我能認識你, 共你走過這幾年既時光, 或許這都不是人生中最燦爛的, 但由我出生到現在,我覺得這幾年黎係我由此以來過得最有生命的, 最燦爛的人生, 好感謝你

希望你可以早D好返啦, 真係好擔心, 一齊努力吧, 我的愛人, 李森傑 ^O^ ^O^ 我將你全名都寫出黎啦, WO

我會用我一生的生命去愛你, 珍惜你, 能遇到你係我今生今世最大最大既福氣, 那怕這是用盡了我生命的運氣來遇到你, 我都不會後悔

睇完呢一篇文, 我發覺我應該將佢再po多次
我想講, 到而家2008年既2月15號,
我依然會說, 我仲係以前既我
愛著你