2009-08-23 00:41:36ET

一線曙光

yesterday收到懲教署vetting call
我好開心, 好surprised
interview當日
我in得衰過一pat屎
真係唔知答咩
問我d野都唔識答
應對又差
我一路o係度等收reject letter
點知一朝收到呢個call
我一時間唔識反應
如果係confirm左請我o既
我就好開心
但係政府vetting o既野唔知攪幾耐
於是hku份RA 就要做住先
呢件事又令我覺得好唔安落
人地in我第一件事就話想我做至少一年
我依家做一兩個月就可能走
但係都有可能要做一年
因為可能過唔到csd o既eye test
突然間好多野唔知點處理
雖然真係個個都叫我做衰人
我自己亦唔敢唔做住RA先
又驚一場歡喜一場空
依家其實都未係開心得晒
一日未confirm請我一日我都有d迷失
但係開心o既係我能力範圍control到o既野我已經盡左力
其他vetting body check o個d
要係呢個stage過唔到我都冇得怨

希望呢個係我o既方向啦