2006-02-25 17:55:48ELaiNe

最佳損友~~

2006年2月25日(又下雨了……這種氣味不錯)

早上起來,感覺依然很睏……最近是甚麼了,整天都很累……

在半神遊之下完成了札記,上網找了找盧新華的資料……好hea=.=

和大哥到市中心看notebook……又延至明天才買……

回家作嘔……又作病了……這種濕冷的天氣好討厭……

我想念夏天……想念陽光……

星期二轉涼……星期三只有11oC……

夏季是否攪亂了經緯,在海陸間迷途了?有誰可以帶他回來……

還有昨晚和釗釗msn時,他的話令我很無奈……

釗釗:「……係男仔眼中~~你係好天真架咋~~佢(大哥)先擔心你……」

me:「有d咁ga事?……天真係貶意詞黎ga~=.=」

釗釗:「咁唔用天真~~係單純law~」

……釗釗:「你通常都比我蝦架wor~~得suki可以寸串到我架咋wor」

吹到「啤」一聲=.=!

PS:
舒淇~~要多D掛住丁丁AR~你唔好淡AR~^^~
Brandy~~都係擔心你law~^^~
仲有你ar~~今日見你唔到,我有掛住你ga~^^~
肥釗~~你真是我的最佳損友……

上一篇:至少還有你們

下一篇:喘一口氣……