2004-05-24 22:45:01   蝴蝶牛油!

簡單

岩岩回完何倩兒既留言
就即刻仆到黎打下日記
冇法啦~貴人善忙丫嘛
而且我寧願嘆起我張床
同周公嗲下好過

我見何倩兒同jur 兒
〔咦?我咪係楊穎*兒〕
都先後寫左我地3個之間既友誼
咁我都post 出黎
&寫下我自己既心聲啦

呢個係saraho 打既:
其實真係冇乜野講架
唔知點解呢 而家好鍾意stick wiv jur 兒呀
唔知呀 佢好man呀 唔係呀 講下笑咋
唔知呀 佢好大吸引力呀 成日吸引住我想同佢1齊
or maybe 因為成日都見唔到佢 掛住佢啦
係架 我真係掛住佢架! 好好笑呀佢真係!
不過今日又同番佢地1齊食飯
1家團聚哪 平時都唔係好齊人架咋
好好笑呀 我笑到癲左呀 係咩都笑囉
但我真係覺得好好笑呀 但又係冇聲個種啦
其實都好既 灣仔區會少左好多noise pollution 囉 <-g就好啦saraho
哈哈哈~ 我今日成日話佢地講d野核突 <-係您之嘛~哈哈哈
但我又自己成日add d 野上去
最後都係俾人罵我 其實 係最核突個個!!!
哈哈哈~~~ 好好笑呀!
jur兒條頸真係粗左呀 成條虫噤!
勁好笑呀 旦虫 唔知呀 我真係覺得好好笑呀!!!
跟住成個lunch time就係噤笑 笑左去哪!
跟住番到班房啦 勁好笑呀 charmain 話我聽
deborah(我識串哪)改左名呀 叫june 呀
跟住我問點解 跟住佢話「jun lo 呀」 <-唔得話我既juno 呀>w<
笑死我 跟住放學個時 我係仲叫deborah 我勁叫juno
跟住jur 兒呀 elisa 佢地問我點解
跟住我話「因為佢姓盧囉」 跟住大家都笑左出黎!
好搞野真係! 勁好笑呀!!!

今日好開心呀 高高興興的 great!!!!

放學走個時 我自己1個人行到出學校門口
我見到elisa 同jur 兒兩個1齊(講真 真係好耐冇見過哩個畫面哪)
我問佢地搭唔搭 佢地話搭 jur 兒話佢本身去食野架
跟住elisa 就話好耐冇事過我地3個噤齊人1齊搭車哪
跟住我就同佢地講 以後逢friday 都要搭車呀
人地家庭有個family day 我地3個都有個!!!

今日lunch 個時 我係度摸elisa 同jur 兒大脾 <-您睇下我地幾慘..~
其實我成日都摸佢地架 跟住佢地兩個就話我係3個之中
最鍾意咸濕個個即係最鍾意抽人水 我聽到好開心架講真
哪 我唔係話我因為係抽水王而高興 <-咪掩飾好喎~嘿
而係我聽到佢地話「3個之中」 即係唔知你地明唔明呢
我唔識講呀 即係佢地兩個當我係同佢地1體囉
唔係呀 真係唔識講 噤你都個個人熟
fd 你先同個個人比較家嘛 我唔知你地明唔明我講咩呀
總之我聽到哩句 我知道佢地真係當我好朋友
我好開心呀聽到!! 你可以話我好多朋友
但我可以講真心可以傾到心事個d真係唔係好多囉
好準呀 星座個d都係噤講架 

哪 kiti--我又唔係成日見到佢
我同佢都係靠住1本簿 寫野係入面當係通信噤
但佢唔係有種吸引力 吸引住我1直跟住佢囉 
maybe 因為佢唔會同我玩到好癲
多數都係得我自己1個發癲 <-最岩听呢句啦~哈哈哈
佢係度笑 佢唔係講d好好笑/咸野俾我聽

朱朱--我成日見到佢呀 我多數都會同佢講架d野
但會係正經野囉 1係得閒玩下佢呀
佢又係唔會講d好好笑既野忍到你笑
我地笑佢都係佢d nor野 佢會同你玩
但..我唔知呀 未夠盡我覺得我識得睇人面色呀
佢地都話我識得玩到邊度 知道要停
可能因為朱朱個個限制窄d
所以我又唔會成日跟住佢同佢玩噤

講真呀 我覺得同jur 兒同elisa 1齊都可以話係perfect 架
真架 大家又鍾意講d咸咸野 大家都玩得又鍾意笑
o岩晒我啦哩d fd 仲可以去邊度搵
而家好難搵哪 識多左人 認識多左唔同既人
佢地係好呀 我冇話佢地唔好 不過未必可以真係o岩傾到噤囉!!!
所以我好鍾意同佢地兩個1齊 我知有人唔鍾意我同佢地1齊
但我相信自己冇揀錯fd囉 我..冇咩
我不嬲都好鍾意玩架 同左佢地1齊之後
我仲可以玩盡左 好呀 我覺得開心架
佢地又唔係好曳個d人 串之嘛 so wht?! <-哇sai?!
真係好串but 佢地唔會傷害我呀 我知!
我好信佢地 佢地對我好好呀
而家都可以諗到佢地對住我微笑個個可愛樣呀!!!
唔知點解 jur兒微笑個時真係好似旦哥 好man呀
elisa就好lady呀笑得 好可愛噤樣! <-哇!原來我係笑到咁架?
所以有咩野 我大多都會同佢地講囉 真係真心架

好真心既fd黎架 佢地又好好既 1定會聽!~
唔似得有d人 同佢講講下野 佢拉開左話題
之後我就冇得再講落去 忍左好多次哪 好煩呀!!!
多數有開心既事 第1個諗到既都會係elisa同jur兒
佢地已經孖住左哪 唔..我好鍾意見到佢地笑喎
見到佢地笑 我會好開心架 可能見佢地樣衰過我
噤我就會好開心呀 唔開心既野都唔記得晒哪會!!
so gd right?!
唉~ 數數手指 真心朋友 其實都算有4個
哈哈 又唔係好少o者 有d得1個
放心啦 我會好好噤錫晒哩4個人架!!!
hehe~~~
話晒都係我暇好既朋友仔!!!

jur 兒既:
岩岩睇完何倩兒個dairy,
真係好開心, 對佢我同elisa 原來真係好重要,
唔係1D玩完就散既所謂朋友,
而係1D可以信任, 毋須戒心既好朋友, <-講得好!
我以前無將朋友分level,
覺得朋友並唔係重要到要認真分清楚,
玩完咪算囉!原來唔係,
有時諗下, 普通朋友根本就唔係gum長久,
1唔同班, 鬧1次交已經可以話肯定唔再係朋友,
不過Sara同elisa呢2個人無論做乜,
我都憎唔落, 亦好想日日同佢地1齊~
佢地人品好, 對我好, 唔愛佢地愛邊個呢? <-您咪愛jojo 囉~哈哈哈
我朋友好多, 最了解我既亦可能好多個~
不過我最信任既得佢地~


eiz 既:
哇哇哇!其實初時睇果2篇野好感動架~
我同jur 兒就識左6年
同sara ho 就識左2,3 年
估唔到大家既感情可以好似d老朋友咁呀
可能大家都真係好玩得啦
日日笑埋同1樣野都唔會厭
〔yesmi 呀~咀呀~喊野呀~等等...〕
皆因每次都可以擦出新火花~
可能小學或初中所建立既友誼係比較簡單啦
唔似得e家d人咁攻心計! 〔哼~〕
我地真係好鬼死岩key~
jam 歌果陣已經掂到爆! >w<
不過咁, 我完全唔覺我係吋架啵~
邊係吋呀? 冇呀冇呀~ 我好少吋人架~
係jur兒之嘛!唔洗出聲都覺得佢吋哪!
仲有呀~我邊係可愛呀...笑果陣
起我地3個入面係搵唔到〔可愛〕呢2粒字架嘛!
哈哈哈哈哈~ 只可以以〔恐怖〕同〔無敵〕黎形容~

不過.. 我最近1頹最選擇左1個人...
唉..... 下次我有心事會搵您地嗲下架喇~
其實真係.. 唔知點講...
我既見解成日都好似同您地唔係幾同
成日走埋1個角度諗埋1邊
可能有時明g得唔到您地認同既事我就免提啦..
但個心又好唔舒服
但講左,其他人又1個個咁叉我......
〔唔係淨係指您地....〕
果種感覺真係好難受

〔以下唔係講您地架~〕
我好唔鐘意d好狗既人
我唔係指狗,而得行為上好狗
係鐘意就唔鐘意,唔鐘意就唔鐘意
就唔好1時又同我講下佢壞話
1時又同佢fd 到乜
〔勁想同果d人講: pissoff 囉〕
有幾件事我係勁冇奈
我有時嚊下阿邊個邊個又點傷害我...
點知原來果d人不知何時又撐番阿邊個邊個
仲話番我: 唔好咁啦,佢都唔係好衰之嘛
我頂! 〔opps...... 爆爆爆粗了..〕
我既反應只有: 下?
係勁有衝動喊........ >^<..
咁佢地又做乜曾幾何時向我講過邊個邊個既衰野呀
p你地個k啦! 唔係咁縮骨雅?
你地唔夠疆,根本冇資格做我個fd 囉
你地呢d食碗麵反碗底既人連望我1眼既資格都冇囉
你地呢d冇義氣既人唔落地獄都算便宜左你地囉

**** 其實我真係...缺乏左安全感.............

對唔住喎,天蠍座既人係愛恨分明架啦
不過放心,我只要當您係我既fd 我就會愛&鍚晒您地既
〔即使係common 到再commen 既fd我都愛架!〕
嘿嘿嘿~ sara 同jur 兒係我既心靈上最好既玩伴~
冇論有咩唔開心~ 再諗下大家1齊笑既野
就已經可以笑餐飽! >w<
我地要promise friday family day呀! ffd~
〔不過sara ho 要pai 戲囉.. 唉~放您1馬啦~哈〕
冇論我地future 發生乜事,
我地都要包容對方同愛對方呀! 永遠都知己!!!

總言之,我從今以後誓要和我不喜歡的人誓不2立
呵呵呵~ 我好叻叻呀
終於肯清下我既icqlist喇
我要不停咁delete 我唔鐘意既人同對我差既人!
仍晒佢地落ignore list~
呵呵呵!所以如果我icq冇回應您地既話..
就心照啦! 呵呵呵呵! 簡單~