2003-08-14 21:39:43史加力

感冒

病左幾日, 時好時壞...

食藥唔係好得, 休息又唔係好夠, 心情亦唔係太好, 加埋淋雨出汗大嗌勁冷氣, 結果一路都好唔到...

不過好奇怪, 呢幾日精神都唔係幾好, 除左對住我d仔女o個陣我要死撐之外, 其餘o既時間我都係死左6成.... 直至尋晚同一眾人類同鮑魚食飯, 除左把聲沙晒之外, 我就尤如一個正常狀態下o既史加力一樣, 依然大笑, 依然多野講, 佢地都唔會覺得我係病緊... 哈~~ 我覺得真係勁喎!! 你地真係掂過panadol囉~

心理病好左, 生理病亦好左!!

無左你地, 我會點????

上一篇:卓越孩子夏令營

下一篇:Beach Girl