2005-08-04 21:15:26不加思想既瓜..

波子汽水..(冇.桃味既圖...哼)

今日買了一枝波子汽水,是桃味的...不知是何味道..因為從前沒有
嘗過這一種味道,現在還不知道是何味道..因為還沒有把他打開...
波子汽水最吸引人的地方..應該就是那一刻打開的時候...按下去的那一刻
令人感到有一種開心..同童真的感覺..真好..不過開了之後...他還可以
一直吸引你嗎?..就像一生..童年時是過得多麼的開心..因為有的只有天真
並不須要理會明天...我們如何才能把人生..活好?活得有趣味??
我會話....我喝每一口波子汽水時..也是享受著...這是我的答案..
妳/你呢?......

p.s..太耐冇寫野la..文筆真係差左好多...希望見諒...la..
不過我都知冇咩人c架la..我只希望..有c既人..會一直c la..